تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819519660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره پژوهش در نظام سلامت برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دوره پژوهش در نظام سلامت برگزار مي شود
پزشكان، دندانپزشكان، داروسازان، دامپزشكان و دارندگان مدرك كارشناسي ارشد در يكي از رشته هاي علوم بهداشتي مي توانند در دوره MPH با گرايش پژوهش در نظام سلامت دانشگاه علوم پزشكي شيراز شركت كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، دانشكده بهداشت دانشگاه علوم پزشكي شيراز با 30 سال سابقه در پذيرش و تربيت دانشجو در دوره MPH، تعداد 20 نفر متقاضي آزاد در دوره MPH با گرايش پژوهش در نظام سلامت براي شروع به تحصيل از نيمسال دوم سال تحصيلي 93-92 با شرايط اعلام شده مي پذيرد.

از جمله شرايط اين دوره شامل تحصيل به صورت پاره وقت (يك روز در هفته) و طول دوره تحصيل 2 سال معادل 5 نيمسال تحصيلي است.

شهريه دوره معادل 87 ميليون و 500 هزار ريال بوده كه در دو قسط مساوي هر يك 43 ميليون و 750 هزار ريال در ابتداي نيمسال اول و نيمسال سوم تحصيل دريافت خواهد شد. شرط برگزاري دوره ثبت نام حداقل 8 نفر از داوطلبان است.

عناوين دروس، تعداد واحدهاي درسي، سرفصلها و منابع مربوط به دوره ياد شده بر روي سايت دانشكده بهداشت به آدرس http://schealth.sums.ac.ir قابل دسترسي است.

علاقمندان مي توانند تقاضاي مكتوب خود براي شروع به تحصيل را به صورت نمابر، پست پيشتاز، تقاضاي كتبي به همراه روزمه و يا مراجعه حضوري به دانشكده بهداشت ارسال كنند.

مهلت ثبت نام تا 20 دي ماه سال جاري است و در پايان دوره به داوطلبان گواهينامه عالي بهداشت عمومي (MPH) با گرايش پژوهش در نظام سلامت اعطا مي شود.

كد خبر: 2194961

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۱۱:۴۶

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن