تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804011982




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبدالله چمن‌گلي: دوپينگ علي‌اكبري قطعا توطئه است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: عبدالله چمن‌گلي: دوپينگ علي‌اكبري قطعا توطئه است
سرمربي تيم ملي كشتي فرنگي ايران در رقابت‌هاي جهاني مجارستان مي‌گويد كه اطمينان دارد امير علي‌اكبري قطعا دوپينگ نكرده است.

عبدالله چمن‌گلي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) اظهار كرد: در تمام دوران ورزشي خود هيچ وقت موردي دردناك‌تر و سخت‌تر از اين اتفاق نديدم. من امير و تمام بچه‌هاي تيم ملي را قلبا دوست دارم. كاش در آن مقطع سرمربي تيم نبودم و با اين بچه‌ها آشنا نمي‌شدم تا به خاطر چنين اتفاقي اين‌قدر ضربه نخورم. من با امير بيشتر از بقيه‌ي مربيان ارتباط روحي، فني و اجتماعي داشتم و به جرأت مي‌گويم كه دوپينگ نكرده است.

وي افزود: من به همه‌ي كشتي‌گيران گوشزد كرده بودم كه حتي در آب و غذا خوردن حواسشان جمع باشد. از آب معدني باندرول شده استفاده كنند و حتي غذاي بيرون را نخورند. قول مي‌دهم كه امير علي‌اكبري دوپينگ نكرده است؛ چون اگر اين كار را كرده بود در رقابت‌هاي يونيورسياد كه دو ماه قبل از جهاني برگزار شد آزمايش او مثبت مي‌شد. از نظر من اين قضيه يك توطئه و برنامه‌ريزي قوي بوده است. از مردم مي‌خواهم كه اين پهلوان را كه خطا نكرده و در حقش جفا شده دريابند و درباره‌اش قضاوت نادرست نكنند.

چمن‌گلي ادامه داد: من از كساني بودم كه پي‌گير بازگشت او از آذربايجان به ايران بودم. اشتباه كردم كه علي‌اكبري را به ايران بازگرداندم تا اين اتفاقات برايش بيفتد؛ چون ما لابي آذربايجان را نداريم و امير هم چوب عشق به مردم و وطنش را خورد. او سرمايه‌ي ملي، عرق و خون ماست و بايد از او حمايت كنيم. از آقاي خادم به عنوان دوست و مسوول مديريت فدراسيون انتظار دارم كه اين مساله را پي‌گيري كنند.

او با اشاره به اين‌كه علي‌اكبري نيازي به دوپينگ نداشت، اضافه كرد: امير با قدرت فني و بدني كه داشت احتياج نداشت كه دوپينگ كند. خود او يك پا اراده، شجاعت و دليري بود و نبايد حق او پايمال شود. اگر ماده‌اي مصرف كرده باشد قطعا چند ماه اثر آن باقي مي‌ماند و مشخص خواهد شد كه از چه راهي مصرف شده است. بايد دوباره از او تست بگيرند تا در ميان مردم ثابت شود كه او گناهكار نيست. امير مي‌تواند پنج شش مدال ديگر براي ايران بگيرد و مدال المپيك ريودوژانيرو قطعا به او مي‌رسيد.

چمن‌گلي در ادامه با بيان اين‌كه روسيه و آذربايجان در فيلا لابي قوي دارند، گفت: مشكل اصلي ما نداشتن ديپلماسي قوي در فيلاست. كشتي ما با اين بزرگي در فيلا نماينده‌اي ندارد و مطمئنا در چنين اتفاقات مافيايي نمي‌تواند به خوبي از حق خود دفاع كند. من از وزير ورزش و حتي آقاي روحاني مي‌خواهم كه پي‌گير حق امير باشند تا اين‌چنين آبرويش نرود.

وي افزود: من مي‌دانم امير ماده نيروزا مصرف نكرده؛ چون اگر اين كار را كرده بود در تلويزيون گريه نمي‌كرد. من نزديك‌ترين شخص به او بودم و قطعا اگر احتمال اين‌كه دوپينگ كرده باشد وجود داشت اجازه نمي‌داديم كه مدال بگيرد. كسي كه يك بار از چنين مساله‌اي گزيده شده قطعا بار ديگر آن را تكرار نمي‌كند. من از مردم و مسوولان مي‌خواهم حالا كه مدال امير علي‌اكبري از او گرفته شده روحش را از او نگيرند؛ چون اين بچه با اين وضعيت از بين مي‌رود.

چمن‌گلي در پاسخ به اين سوال كه آيا تيم ايران ماساژور حرفه‌اي نداشت كه علي‌اكبري مجبور شد در اتاق آذربايجاني‌ها ماساژ داده شود، اظهار كرد: متاسفانه اين ضعف تيم ماست و ايده‌آل نبوده. ما در بعضي مواقع پزشك هم نداشتيم. از ابتداي رقابت‌هاي جهاني هم تيم آزاد و هم تيم فرنگي مشكلات زيادي داشت و باعث شد كه اين اتفاقات بيفتد. البته امير مبرا از گناه است و قطعا اين مساله يك توطئه بوده است.

سرمربي سابق تيم ملي كشتي فرنگي ايران در پايان بيان كرد: براي آقاي بنا در تيم ملي آرزوي موفقيت مي‌كنم. او سرمايه‌ي ملي ماست و انتخاب خوبي در تيم ملي بود. آقاي خادم گزينه‌ي خوبي را براي اين پست انتخاب كرد. در كنار آن مديريت خوب حسن بابك را هم نبايد ناديده گرفت كه به تيم كشتي فرنگي ايران شخصيت داده است. بنا بايد قدر خادم، بابك و دوستان را بداند و به مردم عشق بورزد تا موفقيت‌هاي كشتي فرنگي ادامه پيدا كند.

انتهاي پيام

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن