تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819036021




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام برنامه‌هاي مالك جديد باشگاه ملوان


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: اعلام برنامه‌هاي مالك جديد باشگاه ملوان
عضو جديد هيات مديره باشگاه ملوان از برنامه‌ريزي‌هاي خريدار باشگاه ملوان گفت و افزود: محجوب مي‌خواهد به ورزش گيلان كمك كند.

حسن شهسواري در گفت‌و گو با خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: ملوان بعد از آقاي هدايتي كه زحمات زيادي در اين تيم كشيدند دچار مشكلات مالي شده است و به هرحال مسئولان استان و اعضاي هيات مديره به سيروس محجوب پيشنهاد دادند تا تيم را در اختيار بگيرند. آقاي محجوب هم بعد از مدتي بررسي كارشناسي، جلسات متعددي با افراد ياد شده برگزار كردند و به توافقاتي رسيدند. ايشان يك برنامه جامع ارائه دادند كه مسئولان تيم هم پذيرفتند. ايشان كليه تعهدات واقعي باشگاه را قبول كرده‌اند تا پرداخت كنند. براي فصل آينده نيز بودجه لازم را نيز مد نظر گرفته‌اند.

او با اشاره به برنامه‌هاي محجوب تصريح كرد: ايشان يك برنامه كوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت ارائه داده‌اند. ايشان به دنبال ايجاد يك باشگاه ملوان هستند كه بوكس و واليبال و چند رشته ديگر هم در آن باشد. محجوب به دنبال ايجاد يك كمپ ورزشي است كه تا دو سال آينده براي ملوان و تيم‌هاي ديگر بتوانند از آن استفاده كنند. ايشان به دنبال ايجاد يك آكادمي در سطح استان هستند تا استعدادهاي جوان و نوجوان را در مدارس غيرانتفاعي ملوان درس بخوانند و در آن ورزشي كه پرورش يافته‌اند به كارشان ادامه دهند.

شهسواري افزود: محجوب به دنبال گرفتن هفتاد درصد باشگاه ملوان است و روي اين امر توافق شده. سابقا آقاي هدايتي مالك اين هفتاد درصد بود كه آن را به خود مسئولان باشگاه واگذار كرد و اين هفتاد درصد امروز ان‌شاءالله به نام آقاي محجوب در محضر ثبت مي‌شود. خودتان بهتر مي‌دانيد كه در گيلان يك رقابت بين تماشاگران وجود دارد و ما مي‌خواهيم يك يا دو تيم مشترك ميان رشت و ملوان داشته باشيم كه مي‌تواند ورزش كشتي يا واليبال باشد. ما برنامه‌اي داريم كه اتحادي ميان تماشاگران دو تيم ايجاد كنيم. ما اين مسئله را هم در برنامه‌هايمان داريم.

عضو جديد هيات مديره باشگاه ملوان درباره شخصيت محجوب هم صحبت كرد و بيان كرد: محجوب يك مدير بسيار توانمند است. ايشان در ليگ برتر گيلان با نام شاهين قاسم آباد تيم داشته‌اند. دو سال مشاور اقتصادي پرسپوليس بوده و در اروپا روابط نزديكي با برخي تيم‌ها دارند. ايشان سهام‌دار بانك‌هايي در مالزي و انگليس هستند و داراي چند هتل هستند. ايشان به كارهاي خيريه علاقمندند و تلاش دارند تا به فوتبال و ورزش گيلان كمك شاياني كنند. ايشان قرار بود داماش را بخرند كه مسائلي پيش آمد و در برندهايي به توافق نرسيدند و در نهايت اين توافق شكل نگرفت. انگيزه ايشان واقعا كمك به جوانان استان هست. ايشان خودش گيلاني است و به وارد شدن به ورزش علاقمند. او به استانش عرق دارد و مي‌داند استعدادهاي زيادي در ورزش‌هاي مختلفي در اين استان وجود دارد. محجوب توانايي انجام كارهاي بزرگي دارد.

مديرعامل سابق ابومسلم در پاسخ به اين سوال كه تكليف درودگر و اين كه گفته مي‌شود او 10 درصد از مالكيت باشگاه ملوان را در اختيار دارد، چيست، اظهار كرد: ما از آقاي درودگر كمال تشكر را داريم. او از دوستان ماست كه با آقاي هدايتي به ملوان آمد اما درباره مسائل مربوط به ايشان بايد بگويم كه قطعا درودگر زحمت زيادي در اين تيم كشيده و نتايج خوبي هم گرفته است اما بايد ديد مي‌تواند كنار آقاي محجوب كار كند يا نه. از طرفي درباره سهام ايشان بايد بگويم مسئولان استان بايد در اين باره صحبت كنند. من سابقه حضور در ابومسلم را دارم و تجربه اين مساله را دارم كه سهم داشتن عده‌ي زياد در يك تيم مشكلات زيادي را ايجاد مي‌كند. در ابومسلم انقدر سهام را به اين و آن بخشيدند كه مي‌بينيد به چه روزي رسيده است. اين اتفاق نبايد در ملوان بيفتد. ملوان 30 درصدش مال نيروي دريايي است و اگر قرار باشد 3 درصد مال يك نفر باشد و ديگري ده درصد از آن را در اختيار داشته باشد، در آينده مشكل ايجاد مي‌شود. آقاي محجوب هفتاد درصد باشگاه را مي‌خرد و فكر نمي‌كنم ده درصدي در اين ميان مطرح باشد.

شهسواري در پايان به حضور خودش در ملوان هم اشاره كرد و گفت: من، آقاي غمخوار و دكتر محمد تهراني مقدم نام‌مان به عنوان عضو هيات مديره اعلام شده است. ما از نيروهاي شهيد حسن تهراني مقدم هستيم و افتخار مي‌كنيم اگر خدمتي به اين كشور كرده باشيم. همه قراردادهاي انتقال ملوان به آقاي محجوب امضا شده است و تنها امضاي محضر باقي مانده است كه آن هم ان‌شاءالله امروز امضا مي‌شود. ما به حمايت پيشكسوتان عزيز ملوان و مردم خونگرم انزلي بسيار نيازمنديم و اميدواريم با كمك آنها بتوانيم ملوان را به شرايط بهتري هم برسانيم.

انتهاي پيام

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن