تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804332540




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دبير اجرايي جامعه روحانيت شيراز:سهم‌خواهي پس از فعاليت انتخاباتي ناقض شايسته‌سالاري است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دبير اجرايي جامعه روحانيت شيراز:سهم‌خواهي پس از فعاليت انتخاباتي ناقض شايسته‌سالاري است
دبير اجرايي جامعه روحانيت شيراز گفت: اين كه افراد يا گروه‌هاي سياسي به سبب فعاليت انتخاباتي خود را براي سمت‌ها و مناصب ذي‌حق تصور كنند، خلاف اصل شايسته‌سالاري است.


حجت‌ا‌‌لاسلام محي‌الدين طاهري امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شيراز اظهار داشت: افراد و گروه‌ها اگر براي رئيس جمهور فعلي كار تبليغاتي و ستادي انجام داده‌اند نبايد انتظار داشته باشند كه در ازاي آن به كار گمارده شوند.

وي افزود: هر كس كاري كرده؛ براي پيشرفت نظام بوده و اين سهم‌خواهي‌ها به دور از اخلاق اسلامي است و در شان يك ايراني مسلمان نيست.

طاهري ادامه داد: هر كس در هر جبهه‌ و جناحي فعاليت داشته به تكليف خود عمل كرده و مهم اين بود كه حضور حداكثري در انتخابات رقم خورد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود اضافه كرد: محك زدن فعاليت يك دولت در 100 روز عجولانه است و پيشرفت يا عقب‌گرد آن را بايد پس از اين كه دولت با شرايط تطبيق يافت و چيدمان نيروهاي خود را انجام داد، بررسي كرد.

طاهري تصريح كرد: آرامشي كه با ديپلماسي دولت در بعد سياست خارجي به وجود آمده قابل مشاهده بوده و اينكه زمينه ارتباط با كشورها مساعدتر شده بسيار ارزشمند است.

وي بيان كرد: دولت در زمينه مسائل اقتصادي بايد بيشتر كار كند و با برنامه‌ريزي صحيح امور را به سمتي ببرد تا نگراني‌هاي مردم رفع و احساس امنيت اقتصادي ايجاد شود.

به گفته وي، نوسانات اقتصادي بايد كنترل شود و دولت با استفاده از نيروهاي ميانه هر دو جناح آرامش را بر كشور حكم‌فرما كند.

طاهري ابراز داشت: بنابر فرمايشات مقام معظم رهبري ما نيز مانند تمام اقشار ملت وظيفه داريم كه دولت را حمايت كنيم چنان‌كه ايشان از تمام دولت‌ها حمايت كرده‌اند.

دبير جامعه روحانيت شيراز تصريح كرد: در كنار حمايت از دولت بايد نقد و انتقاد سازنده وجود داشته باشد و البته نبايد اين نقد را با تخريب، يكسان پنداشت.

وي در ادامه گفت: دولت در شرايط فعلي در پيشاني كشور است و در منظر نظام بين‌الملل نبايد تخريب شود كه اگر اين اتفاق بيافتد نظام اسلامي شكسته مي‌شود.

رئيس هيئت امناي آستان حضرت سيد علاءالدين حسين(ع) همچنين اظهار داشت: به كارگيري لفظ سران فتنه براي كساني كه بازي‌خورده دشمنان اسلام، سلطنت‌طلبان و منافقان شدند بزرگ كردن اين افراد است.

وي افزود: تطهير سران فتنه تنها با محاكمه آنان محقق مي‌شود چراكه اين افراد به نظام اسلامي در مقطعي حساس لطمات بزرگي زدند و شيريني پيروزي بزرگ ملت را به كام همگان تلخ كردند.

طاهري ادامه داد: اين افراد با بيانيه‌هاي خود در آن مقطع باعث شدند دشمنان اسلام اميدوار شوند و كمترين كاري كه نظام مي‌توانست انجام دهد حصر اين افراد بود.

غرب، نقض حقوق بشر در عربستان را نمي‌بيند

دبير اجرايي جامعه روحانيت شيراز همچنين گفت: سه دهه از انقلاب مي‌گذرد و همواره تهمت‌ها و تخريب‌ها متوجه نظام ما بوده و بايد دقت كرد دستي كه پشت اين موضوعات قرار دارد دست صهيونيسم است.

وي اضافه كرد: صهيونيست‌ها از اينكه با وجود نظام جمهوري اسلامي هر روز ضربه‌هاي بزرگي به پيكره آنان مي‌خورد ناراحت هستند و اين بهانه‌هايي كه هر از چند گاهي با عنوان حقوق بشر در ايران مطرح مي‌كنند، در شمار دسايس آنان است.

طاهري خاطرنشان كرد: اگر قرار باشد حقوق بشر مورد بررسي قرار گيرد آنقدر كه در كشورهاي غربي و كشورهاي وابسته به نظام سلطه لگدمال مي‌شود، يك‌هزارم آن در جمهوري اسلامي رخ نمي‌دهد.

به گفته وي، جناياتي كه ابرقدرت‌ها در كشورهاي مختلف و حتي كشور خودشان انجام مي‌دهند از چشم بيدار ملت‌ها پنهان نمي‌ماند.

طاهري تصريح كرد: اكنون ديگر از بحث شنود مكالمات خصوصي شهروندان فراتر رفته و تلويزيون‌هايي را به بازار داده‌اند كه حتي در حالت خاموش مسائل دروني خانه‌ها را به مراكزي ارسال مي‌كند و افراد با تصور آن كه بيننده تلويزيون هستند خود توسط بينندگاني رصد مي‌شوند.

وي با طرح اين پرسش كه آيا دخالتي كه در سوريه مي‌شود مصداق حقوق بشر است، گفت: دخالتي كه در اوكراين و مسائل داخلي آن مي‌كنند حقوق بشر بوده و يا جناياتي كه در مصر انجام دادند تا مسير انقلاب را منحرف كنند با كدام حقوق بشر سازگار است.

طاهري ابراز داشت: آنچه در بحرين و عربستان ديده مي‌شود با مصاديق كدام حقوق بشر مطابقت دارد، در عربستاني كه اجازه نمي‌دهند زنان حتي رانندگي كنند چرا غرب از حقوق بشر و حقوق زنان دفاع نمي‌كند.

به گفته وي، آزادي كه غربي‌ها از آن دم مي‌زنند همان بي‌بند‌و‌باري و برهنگي است و در نظام اسلامي قابل قبول نيست.

دبير اجرايي جامعه روحانيت شيراز بيان كرد: جمهوري اسلامي بر اساس قوانين الهي؛ اين مسائل را نمي‌پذيرد و حتي بنابر عقل و منطق نيز غرب در مورد اين مسائل به بن‌بست رسيده است.

وي افزود: بنابراين اين دسيسه‌ها تا زماني كه نظام سلطه به دنبال مطامع خود است و جمهوري اسلامي را مانعي براي انحصارطلبي خود مي‌يابد ادامه خواهد داشت.

وي گفت: اين رفتار كشورهاي غربي و صهيونيسم جهاني دست و پا زدن آنان است و اكنون نيز كانادا عروسك خيمه‌شب‌بازي اين سناريوي تكراري شده است.

انتهاي پيام/2448/ط40

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن