تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به نيازمند كمك مالى كند و با مردم منصفانه رفتار نمايد چنين كسى مؤمن حقيقى اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803524400




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام برنامه‌هاي مالک جديد باشگاه ملوان


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: اعلام برنامه‌هاي مالک جديد باشگاه ملوان
عضو جديد هيات مديره باشگاه ملوان از برنامه‌ريزي‌هاي خريدار باشگاه ملوان گفت و افزود: محجوب مي‌خواهد به ورزش گيلان کمک کند.

حسن شهسواري در گفت‌و گو با ايسنا، گفت: ملوان بعد از آقاي هدايتي که زحمات زيادي در اين تيم کشيدند دچار مشکلات مالي شده است و به هرحال مسئولان استان و اعضاي هيات مديره به سيروس محجوب پيشنهاد دادند تا تيم را در اختيار بگيرند. آقاي محجوب هم بعد از مدتي بررسي کارشناسي، جلسات متعددي با افراد ياد شده برگزار کردند و به توافقاتي رسيدند. ايشان يک برنامه جامع ارائه دادند که مسئولان تيم هم پذيرفتند. ايشان کليه تعهدات واقعي باشگاه را قبول کرده‌اند تا پرداخت کنند. براي فصل آينده نيز بودجه لازم را نيز مد نظر گرفته‌اند.

او با اشاره به برنامه‌هاي محجوب تصريح کرد: ايشان يک برنامه کوتاه مدت، ميان مدت و بلند مدت ارائه داده‌اند. ايشان به دنبال ايجاد يک باشگاه ملوان هستند که بوکس و واليبال و چند رشته ديگر هم در آن باشد. محجوب به دنبال ايجاد يک کمپ ورزشي است که تا دو سال آينده براي ملوان و تيم‌هاي ديگر بتوانند از آن استفاده کنند. ايشان به دنبال ايجاد يک آکادمي در سطح استان هستند تا استعدادهاي جوان و نوجوان را در مدارس غيرانتفاعي ملوان درس بخوانند و در آن ورزشي که پرورش يافته‌اند به کارشان ادامه دهند.

شهسواري افزود: محجوب به دنبال گرفتن هفتاد درصد باشگاه ملوان است و روي اين امر توافق شده. سابقا آقاي هدايتي مالک اين هفتاد درصد بود که آن را به خود مسئولان باشگاه واگذار کرد و اين هفتاد درصد امروز ان‌شاءالله به نام آقاي محجوب در محضر ثبت مي‌شود. خودتان بهتر مي‌دانيد که در گيلان يک رقابت بين تماشاگران وجود دارد و ما مي‌خواهيم يک يا دو تيم مشترک ميان رشت و ملوان داشته باشيم که مي‌تواند ورزش کشتي يا واليبال باشد. ما برنامه‌اي داريم که اتحادي ميان تماشاگران دو تيم ايجاد کنيم. ما اين مسئله را هم در برنامه‌هايمان داريم.

عضو جديد هيات مديره باشگاه ملوان درباره شخصيت محجوب هم صحبت کرد و بيان کرد: محجوب يک مدير بسيار توانمند است. ايشان در ليگ برتر گيلان با نام شاهين قاسم آباد تيم داشته‌اند. دو سال مشاور اقتصادي پرسپوليس بوده و در اروپا روابط نزديکي با برخي تيم‌ها دارند. ايشان سهام‌دار بانک‌هايي در مالزي و انگليس هستند و داراي چند هتل هستند. ايشان به کارهاي خيريه علاقمندند و تلاش دارند تا به فوتبال و ورزش گيلان کمک شاياني کنند. ايشان قرار بود داماش را بخرند که مسائلي پيش آمد و در برندهايي به توافق نرسيدند و در نهايت اين توافق شکل نگرفت. انگيزه ايشان واقعا کمک به جوانان استان هست. ايشان خودش گيلاني است و به وارد شدن به ورزش علاقمند. او به استانش عرق دارد و مي‌داند استعدادهاي زيادي در ورزش‌هاي مختلفي در اين استان وجود دارد. محجوب توانايي انجام کارهاي بزرگي دارد.

مديرعامل سابق ابومسلم در پاسخ به اين سوال که تکليف درودگر و اين که گفته مي‌شود او 10 درصد از مالکيت باشگاه ملوان را در اختيار دارد، چيست، اظهار کرد: ما از آقاي درودگر کمال تشکر را داريم. او از دوستان ماست که با آقاي هدايتي به ملوان آمد اما درباره مسائل مربوط به ايشان بايد بگويم که قطعا درودگر زحمت زيادي در اين تيم کشيده و نتايج خوبي هم گرفته است اما بايد ديد مي‌تواند کنار آقاي محجوب کار کند يا نه. از طرفي درباره سهام ايشان بايد بگويم مسئولان استان بايد در اين باره صحبت کنند. من سابقه حضور در ابومسلم را دارم و تجربه اين مساله را دارم که سهم داشتن عده‌ي زياد در يک تيم مشکلات زيادي را ايجاد مي‌کند. در ابومسلم انقدر سهام را به اين و آن بخشيدند که مي‌بينيد به چه روزي رسيده است. اين اتفاق نبايد در ملوان بيفتد. ملوان 30 درصدش مال نيروي دريايي است و اگر قرار باشد 3 درصد مال يک نفر باشد و ديگري ده درصد از آن را در اختيار داشته باشد، در آينده مشکل ايجاد مي‌شود. آقاي محجوب هفتاد درصد باشگاه را مي‌خرد و فکر نمي‌کنم ده درصدي در اين ميان مطرح باشد.

شهسواري در پايان به حضور خودش در ملوان هم اشاره کرد و گفت: من، آقاي غمخوار و دکتر محمد تهراني مقدم نام‌مان به عنوان عضو هيات مديره اعلام شده است. ما از نيروهاي شهيد حسن تهراني مقدم هستيم و افتخار مي‌کنيم اگر خدمتي به اين کشور کرده باشيم. همه قراردادهاي انتقال ملوان به آقاي محجوب امضا شده است و تنها امضاي محضر باقي مانده است که آن هم ان‌شاءالله امروز امضا مي‌شود. ما به حمايت پيشکسوتان عزيز ملوان و مردم خونگرم انزلي بسيار نيازمنديم و اميدواريم با کمک آنها بتوانيم ملوان را به شرايط بهتري هم برسانيم.

شنبه 1392/09/23 10:33





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن