تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819549623




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منتظر پاسخ دولت حقوقدان به آمريكا هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: منتظر پاسخ دولت حقوقدان به آمريكا هستيم
عضو كميسيون سياست خارجي مجلس با اشاره به تحريم‌هاي جديد آمريكا عليه ايران گفت: ما منتظر پاسخ مناسب از سوي دولت حقوقدان به آمريكايي‌ها هستيم.

منصور حقيقت‌پور نماينده مردم اردبيل و نايب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرگزاري فارس با اشاره به اقدام آمريكا در افزودن 19 فرد و شركت به ليست تحريم‌هاي ضدايراني، اظهار داشت: آمريكايي‌ها با اين عملكردشان نشان دادند كه مركز ثقل‌شان ضربه خورده و هم‌اكنون بر پايه عدم ثقل، تصميم‌گيري مي‌كنند و سخن مي‌گويند.

وي با تأكيد بر اينكه جمهوري اسلامي ايران براي بازگشت به وضعيت قبل از توافق ژنو چند ساعت بيشتر وقت نمي‌خواهد، افزود: ما هوشيارانه عمل مي‌كنيم، ضمن اينكه قبلاً هم اعلام كرده بوديم كه هيچ اميدي به آمريكايي‌ها براي راستگويي نيست چون آمريكا ديوار بي‌اعتمادي بلندي را طي اين 60 سال بين خودش و ايران ايجاد كرده است و هنوز هم در حال بالاتر بردن ارتفاع اين ديوار است.

نايب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در ادامه يادآور شد: با اين اقدام آمريكا، اين بار جامعه جهاني در اين زمينه قضاوت خواهد كرد و همه ناظر بر اين روند بي‌اعتمادي و عهدشكني آمريكا هستند؛ ما هم منتظر اعلام نظر صريح تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي در اين باره هستيم.

حقيقت‌پور ادامه داد: به محض اعلام نظر تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي، قطعاً شرايط براي بازگشت به شرايط قبل از توافق ژنو براي ما فراهم خواهد شد.

وي با ذكر اين نكته كه آمريكايي‌ها فرصت بزرگي را براي خروج از اين بن‌بست از دست دادند و خسارت آن را قطعاً مردم آمريكا پرداخت خواهند كرد، يادآور شد: مردم آمريكا بايد بدانند چه سياست‌مداران عهدشكني بر اين كشور حاكم هستند كه به هيچ وجه قابل اعتماد نيستند.

حقيقت‌پور بر همين اساس با بيان اينكه مردم آمريكا بايد جرياناتي كه امروز بر اين كشور حاكم است را بشناسند، افزود:‌ ما هم‌اكنون بايد يك تلاش حقوقي فراگير انجام دهيم.

وي همچنين تأكيد كرد: دولت و تيم مذاكره‌كننده هسته‌اي كشورمان بايد اقدام سنگين و مناسبي انجام دهند نه اينكه مانند آمريكايي‌ها رفتار سبكي داشته باشند.

نايب رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در پايان خاطرنشان كرد: با توجه به اينكه مسئولان دولتي مي‌گويند سرهنگ نيستند و حقوقدان هستند، لذا منتظر پاسخ حقوقي مناسب به آمريكايي‌ها از سوي آنان هستيم.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن