تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819834720




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همدستي 2 مرد و يك زن در قتل مرد رستوران‌دار


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: همدستي 2 مرد و يك زن در قتل مرد رستوران‌دار
مرد تهراني پس از پي بردن به ارتباط پنهاني همسرش با مردي غريبه، با همدستي عموي همسرش، مرد جوان را به باغي در ملارد كشانده و او را خفه كرده بودند كه همراه زن خيانتكار از سوي پليس آگاهي غرب استان تهران دستگير شدند.


به گزارش جام جم، عصر دوازدهم مرداد 1390 مردي در اصيل آباد شهريار منتهي به جاده رباط كريم، با مشاهده خودروي پرايدي كه در حاشيه جاده متوقف بود و راننده آن حركت نمي كرد به اوضاع مشكوك شد و به سمت راننده رفت، اما دست و پاي مرد جوان بسته و نفس نمي كشيد.

مرد رهگذر با مركز فوريت هاي پليسي 110 شهرستان شهريار در غرب استان تهران تماس گرفت و موضوع را به ماموران اطلاع داد.

در پي اين تماس، كارآگاهان جنايي با حضور در محل، موضوع را به بازپرس ولايي كبريا، كشيك ويژه قتل دادسرا گزارش دادند و با هماهنگي قضايي جسد به پزشكي قانوني منتقل شد.

در بررسي خودروي پرايد نيز مداركي كه هويت مقتول را نشان دهد، پيدا نشد و خودرو به پاركينگ پليس انتقال يافت. با شروع تحقيقات براي دستگيري عاملان جنايت و برملا شدن هويت مقتول، ماموران اطلاع يافتند خانواده اي به پليس آگاهي تهران مراجعه و گم شدن پسر جوان خود را كه صاحب يك رستوران بوده، گزارش كرده اند كه مشخصات فرزند آنها با مقتول مطابقت داشت.

به اين ترتيب اين خانواده تهراني به پليس آگاهي شهريار احضار و در تحقيق از آنها معلوم شد فرزندشان روز حادثه براي انجام كاري با خودروي پرايدش خانه را ترك كرده و ديگر بازنگشته است. در ادامه با حضور اين خانواده در پزشكي قانوني، هويت مقتول تائيد شد.

كارشناسان پزشكي قانوني نيز نظر دادند مرد جوان بر اثر خفگي به قتل رسيده است.به اين ترتيب شواهد نشان مي داد صاحب رستوران در مكان ديگري به قتل رسيده و جسدش به اين محل منتقل شده است.

تحقيقات گسترده پليس براي رازگشايي از پرونده ادامه داشت تا اين كه ماموران اطلاع يافتند مقتول با زن جواني به نام سميه در ارتباط بوده كه اين زن پس از مرگ وي به طرز مرموزي ناپديد شده است.

با مشخص شدن اين موضوع، اين زن به عنوان مظنون به قتل تحت تعقيب قرار گرفت تا اين كه روز چهارشنبه بيستم آذر امسال ـ در حالي كه دو سال از وقوع اين حادثه مي گذشت ـ وي همراه شوهرش به نام «ناصر» دستگير شد.

متهمان به پليس آگاهي شهريار منتقل شدند و شوهر سميه به جرمش با همدستي عموي همسرش اعتراف كرد.

اعتراف به جنايت

متهم به قتل با اشاره به نحوه جنايت گفت: مدتي بود متوجه تغيير رفتار هاي همسرم شده بودم تا اين كه پي بردم او به من خيانت كرده و با مردي ارتباط پنهاني دارد.

با پي بردن به اين موضوع، آنقدر همسرم را كتك زدم كه سرانجام گفت يك روز كه به عنوان مسافر سوار خودروي مقتول شده، با او ارتباط دوستي پيدا كرده و چند بار هم به رستوران وي در تهران رفته است و همچنان با وي ارتباط پنهاني دارد.

وي اضافه كرد: وقتي متوجه اين خيانت در زندگي ام شدم، از همسرم خواستم اگر مي خواهد طلاقش ندهم و جانش را نگيرم، با مرد جوان قرار ملاقات بگذارد. سپس موضوع را با عموي همسرم در ميان گذاشتم و تصميم گرفتيم دو نفري مرد رستوران دار را به قتل برسانيم.

متهم به قتل يادآور شد: طبق نقشه همسرم، او را به بهانه ملاقات به باغ عمويش در شهرستان ملارد كشاند. پس از ورود مرد جوان به باغ، من و عموي همسرم به او حمله كرديم و پس از بستن دست و پايش، با انداختن طنابي دور گردنش او را خفه كرديم و جسدش را با خودروي خودش به اصيل آباد كه منتهي به جاده رباط كريم مي شد، منتقل و همانجا رها كرديم.

در پي اعتراف متهم، همسرش گفته هاي او را تائيد كرد. در ادامه همدست او(عموي متهم زن) نيز دستگير شد و به همدستي با متهمان در ارتكاب جنايت اعتراف كرد.

بنابراين گزارش، با صدور قرار قانوني براي متهمان از سوي بازپرس ولايي كبريا، رئيس شعبه دوم دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان شهريار در غرب استان تهران، تحقيقات تكميلي از آنها ادامه دارد.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن