تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دنيا سراى بلا و گرفتارى و محل گذران زندگى و زحمت است خوشبختان از آن دل كنده‏اند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820017350




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيام تهديدآميز بابانوئل: خطر لغو كريسمس امسال!


واضح آرشیو وب فارسی:الف: پيام تهديدآميز بابانوئل: خطر لغو كريسمس امسال!
كودكان جهان هر سال در آستانه سال نو ميلادي منتظر شنيدن خبرهاي خوش از سوي بابانوئل هستند اما امسال ظاهرا بابانوئل خبرهاي بدي براي آنها دارد.

به گزارش ايسنا،در اين پيام ويدئويي نمادين كه از سوي سازمان جهاني «صلح سبز» منتشر شده، «جيم كارتر»، بازيگر مطرح انگليس در نقش بابانوئل ظاهر مي‌شود و در يك فضاي تاريك و ترسناك اخبار بد و ناخوشايندي را نقل مي‌كند. وي مي‌گويد: كودكان دلبندم، متاسفانه امسال اخبار بدي برايتان دارم. اكنون چند وقتي است كه ذوب شدن يخ‌ها در قطب شمال تمام كارها و فعاليت‌هاي روزمره زندگي ما را غيرممكن و غيرقابل تحمل كرده است و به همين دليل شايد چاره‌اي جز لغو كريسمس امسال نداشته باشيم.

در اين پيام تصويري، جيم كارتر در يك زيرزمين متروك كه از سقف آن قطرات آب چكه مي‌كند با لباس‌هاي كثيف پشت دوربين ظاهر مي‌شود. چهره وي در حالي به تصوير كشيده مي‌شود كه يادآور تصاوير فيلم‌هاي ترسناك سينما است و با تيره و تار شدن چهره وي در مقابل دوربين اين فضا در ذهن بيننده تداعي مي‌شود.

در واقع علاوه بر اينكه زبان فيلم به اندازه كافي تيره و تاريك است، استفاده از جيم كارتر به عنوان بابانوئل به تقليد از فيلم ترسناك "Rare Exports" محصول سال ۲۰۱۰ ميلادي در فنلاند بر فضاي مخوف اين پيام افزوده است.

به نقل از شبكه سي‌بي‌اس‌لوكال‌واشنگتن، اگرچه هدف اين پيام كودكاني نيست كه منتظر برداشتن هداياي سال جديد ميلادي از زير درخت كريسمس هستند بلكه دقيقا مقامات و مسئولان كشورها را نشانه رفته است. بابانوئل در اين پيام تصويري در واقع به مقامات جهان نظير اوباما كه در فهرست اشرار او قرار دارد، هشدار مي‌دهد.

كارتردر اين پيام مي‌گويد: من شخصا به اوباما و پوتين و ساير رهبران جهان نامه نوشته‌ام اما اين نامه‌ها با بي‌تفاوتي آنها مواجه شده است. اين اشخاص براي من در صدر فهرست اشرار قرار دارند. اين پيام تصويري به عنوان بخشي از تلاش‌هاي سازمان صلح سبز براي افزايش آگاهي‌ها و نگراني‌ها نسبت به تغييرات جوي و ذوب شدن يخ‌ها در قطب شمال منتشر شده است.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن