تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):يا على هرگاه عالِم با تقوا و توبه كار نباشد، موعظه اش از دل مردم مى لغزد همچنانكه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803652418




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ايجاد پايانه صادراتي براي صادرات توليدات صنعتي و معدني از طريق چابهار


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ايجاد پايانه صادراتي براي صادرات توليدات صنعتي و معدني از طريق چابهار
رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت سيستان و بلوچستان گفت: ايجاد پايانه صادراتي براي صادرات توليدات صنعتي و معدني از طريق چابهار يكي از پيشنهادات در راستاي استفاده از ظرفيت‌هاي صنايع است.


به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران زاهدان.، نادر ميرشكار در سازمان صنعت و معدن و تجارت سيستان و بلوچستان اظهار داشت: صنعت از جمله عوامل توسعه‎‎اي هر منطقه به شمار مي‎رود و مي‎تواند در زمينه اشتغال پايدار و توسعه اقتصادي و افزايش حجم مبادلات بين المللي نقش آفرين باشد.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت سيستان و بلوچستان عنوان كرد: ايجاد صنايع بزرگ از جمله پتروشيمي، فولاد در استان مي‌تواند مشكل بيكاري را ربع و سبب ايجاد صنايع متوسط و كوچك در منطقه شود و بر همين اساس با توجه به شرايط مناسب به جهت سرمايه‌گذاري در استان و وجود برخي مشكلات، سازمان‎ها و شركت‎هاي دولتي براي ايجاد صنايع بزرگ در استان سرمايه‎گذاري و پس از بهره‎برداري به صورت كامل به بخش خصوصي واگذار كنند.

وي گفت: سيستان و بلوچستان كه 11 درصد كل مساحت ايران را به خود اختصاص داده استاني محروم نيست بلكه منابع غني و ظرفيت‌هاي بالقوه‎اي در بخش‎هاي مختلف دارد كه از جمله آنها در بخش تجارت و بازرگاني شيلات معدن، دامپروري، كشاورزي، گردشگري، حمل و نقل و غيره است كه اين مزيت‎ها هر كدام مي‎تواند به عنوان بستري مناسب براي سرمايه گذاري نقش آفريني كند و در اين زمينه بايد مشكلات فراروي سرمايه گذاري در استان رفع شود.

وي وجود 27 شهرك و ناحيه صنعتي در استان، صنايع شيلاتي، صنايع سيمان، صنايع معدني و وجود معادن و زيرساختهايي از جمله بنادر در چابهار، منطقه آزاد تجاري چابهار، جاده ترانزيتي چابهار و ميلك، خط آهن سراسري كه آسياي جنوب شرقي را به اروپا متصل مي‎كند وجود ذخاير معدني مناسب كه باعث ايجاد صنايع معدني مي‎شود و داشتن بيش از هزار و 500 كيلومتر مرز آبي و خاكي و دسترسي به آبهاي آزاد را از جمله ظرفيت‌هاي استان عنوان كرد.

ميرشكار خاطر نشان كرد: پيشنهاداتي در بخش امور صنايع عنوان شده كه از جمله آنها مي‌توان به ايجاد تعاوني‌هاي خاص براي تامين تجمعي مواد اوليه، استفاده از روند حمايتي بر اساس بسته‌هاي پيشنهادي در قالب كمك هزينه انرژي، بازسازي و نوسازي، تجهيز و تكميل فرآيند توليد، اعمال معافيت مالياتي به ميزان 100 درصد به مدت 15 سال براي واحدهاي صنعتي و معدني استان و اصلاح مواد 105 و 132 قانون ماليات، كاهش تعرفه‌هاي مصرف آب و برق براي واحدهاي صنعتي و معدني استان به ميزان 50 درصد و تامين آن از جانب دولت و همچنين حق انشعاب واگذاري آب و برق به ميزان 50 درصد در سطح استان، كاهش سقف حقوق و مزايا، بخشودگي حق بيمه و ماليات حقوق كارگران، اشاره كرد.

وي ادامه داد: تسهيل كردن نحوه بكارگيري جابجايي و جايگزيني نيرو و تسهيل كردن امكان بكارگيري كارآموز فارغ از اعمال مقررات قانون كار، اعمال حاكميت دولت و حمايت از سرمايه گذاران و همچنين برخورد با متخلفان و معترضان در راستاي امنيت سرمايه‌گذاران و ايجاد پايانه صادراتي براي صادرات توليدات صنعتي و معدني از طريق چابهار، از ديگر اين پيشنهادات است.

رئيس سازمان صنعت، معدن و تجارت سيستان و بلوچستان خاطرنشان كرد: در سيستان و بلوچستان بيش از هزار و 200 1200 پروانه بره‎برداري با اشتغال 24 هزار و 237 نفر و سرمايه گذاري 6 هزار و 723 ميليارد ريال وجود دارد و بيش از هزار و 580 جواز تاسيس با اشتغال 25 هزار و 799 نفر و 21 هزار و 363 ميليارد ريال صادر شده است./س

انتهاي پيام/

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن