تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818896416




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هزارمين روز انقلاب بحرين/ حبس بيش از ۳ هزار معترض در زندان‌هاي آل خليفه


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: هزارمين روز انقلاب بحرين/ حبس بيش از ۳ هزار معترض در زندان‌هاي آل خليفه
نماينده پارلماني سابق بحرين گفت: حضور مردم در صحنه و تاكيد بر خواسته هاي انقلابي خود هزار روز پس از آغاز انقلاب نشان مي دهد كه مردم در موضع قدرت و رژيم در موضع ضعف قرار دارد.


به گزارش خبرگزاري فارس، جلال فيروز در مصاحبه با شبكه خبري العالم گفت: افكار عمومي جهان مي داند كه رژيم آل خليفه درپي ايجاد اصلاحات واقعي نيست،ديدگاه ها و سياست هاي خود را تغيير نداده و نبايد به اين رژيم اميد بست.با اين حال مردم همچنان به فعاليت خود پايبند هستند تا به جهانيان اين پيام را برسانند كه به انقلاب تا دست يابي به حقوق شان ادامه خواهند داد.

نماينده اسبق جمعيت وفاق اسلامي بحرين افزود: آل خليفه از مارس 2011 با توسل به زور و خشونت و اعلام وضعيت فوق العاده سركوب مردم را آغاز كرد؛ اما روش نظامي آنها شكست خورده است.

اين مخالف بحريني ادامه داد: رژيم حاكم با بازداشت هزاران نفر هم نتوانسته است به خواسته‌هايش برسد و هم اكنون بيش از 3 هزار مخالف در زندان هاي رژيم محبوس هستند.

فيروز گفت: تنها راه حل بحران بحرين ايجاد اصلاحات واقعي، كاهش اختيارات و قدرت خاندان سلطنتي است كه چنين راه حلي زمينه را براي حاكم شدن قوانين و مشاركت واقعي مردم در اداره امور كشور و سرنوشت خود فراهم مي كند.

جلال فيروز با تاكيد بر اينكه رژيم توان ايستادگي در برابر قيام پرشور مردمي را ندارد، گفت: سازمان هاي بين المللي حتي متحدان رژيم آل خليفه از اين رژيم خواسته‌اند كه راه حل مسالمت آميز واقعي را درپيش بگيرد.

انتهاي پيام/ر

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن