تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819853144




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمزم بالاخره روي خوش برد را ديد/ در نيم‌فصل دوم بهتر مي‌شويم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: زمزم بالاخره روي خوش برد را ديد/ در نيم‌فصل دوم بهتر مي‌شويم
اصفهان – خبرگزاري مهر: سرمربي تيم فوتسال زمزم اصفهان گفت: شانس‌هاي بازيكنان تيم زمزم در ديدار با تيم عمليات غير صنعتي ماهشهر وارد دروازه شد و تيم ما بالاخره روي خوش برد را ديد.

حسين افضلي در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازي تيمش مقابل عمليات غير صنعتي ماهشهر اظهار داشت: بايد بگويم بعد از هفته‌ها كه تيم ما روي برد را به خود نمي‌ديد، در ديدار با عمليات غير صنعتي اين اتفاق رخ نداد و ما توانستيم روي خوش برد را ببينيم.

وي افزود: ما در بازي‌هاي مختلف خود موقعيت‌هاي زيادي داشتيم اما اين موقعيت‌ها وارد دروازه تيم‌هاي مختلف نمي‌شد و تيم ما با بدشانسي موقعيت‌هاي بسياري را از دست مي‌داد.

سرمربي تيم فوتسال زمزم اصفهان تصريح كرد: اين اتفاق در بازي جمعه رخ نداد و بازيكنان ما در اين بازي خيلي خوب عمل كرده و توانستند از موقعيت‌هاي خود استفاده كنند و به گل برسند.

وي افزود: تيم ما در اين مسابقه عملكرد خوبي از خود به نمايش گذاشته، خوب بازي كرد و به حق خود نيز رسيد و در اين مسابقه 3 امتياز را ازآن خود كرد.

افضلي با اشاره به آينده تيم زمزم و برنامه‌هايش براي اين تيم اصفهاني بيان داشت: ما در صدد تقويت تيم هستيم و تلاش مي‌كنيم كه در پايان نيم‌فصل چند بازيكن به تيم اضافه كرده و شرايط زمزم را بهتر از قبل كنيم.

وي اضافه كرد: هنوز هم مي‌گويم كه به تيم خود ايمان دارم و مطمئن هستم كه تيم زمزم در ادامه شرايط بهتري پيدا كرده و بازيكنان ما مي‌توانند در بازي‌هاي آينده بهتر از قبل ظاهر شوند.

كد خبر: 2194776

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۳ - ۰۸:۴۶

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن