تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى الله عليه و آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821144146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساخت بيمارستان 426 تختخوابي كودكان در تبريز


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: ساخت بيمارستان 426 تختخوابي كودكان در تبريز
تبريز ـ خبرنگار اطلاعات: بيمارستان 426 تختخوابي كودكان در تبريز ساخته مي‌شود.

تفاهمنامه ساخت اين بيمارستان جامع آموزشي و درماني توسط بنياد خيريه زهرا مرداني آذري در تبريز، با حضور استاندار آذربايجان‌شرقي و دبيركل مجمع خيرين سلامت كشور امضا شد.

در اين تفاهمنامه كه به امضاي اسماعيل جبارزاده استاندار آذربايجان‌شرقي، سيدرضا نيري دبيركل مجمع خيرين سلامت كشور، محمدحسين صومي رئيس دانشگاه علوم پزشكي تبريز و برادران مرداني آذري رسيد، بنياد خيريه زهرا مرداني آذري متعهد شد ساخت بيمارستان 426 تختخوابي كودكان تبريز را با هزينه خود آغاز كند.

تجهيز اين بيمارستان نيز توسط دانشگاه علوم پزشكي تبريز پس از پايان ساخت آن در زمين واگذار شده از سوي شهرداري تبريز انجام خواهد شد.

اين بيمارستان جايگزين بيمارستان فعلي كودكان تبريز مي‌شود.

استاندار آذربايجان‌شرقي با اشاره به ساخت بيمارستان كودكان توسط برادران مرداني آذري، گفت: با توجه به محدوديت امكانات بيمارستان كودكان فعلي، ساخت بيمارستان جديد جزو كارهاي ضروري بود و اميدوارم با كمك دانشگاه علوم پزشكي شاهد شكل‌گيري اين بيمارستان و كار نيك ديگري از خانواده مرداني آذري باشيم.

جبارزاده با تأكيد بر اين‌كه تمام امكانات استان بايد در خدمت نيكوكاران باشد، افزود: نيكوكاران عزيز فكر و ذكرشان خدمت به محروميت و انجام كارهاي نيك است و وظيفه ماست كه زمينه را براي جاري شدن نيت‌هاي نيك آنان آماده كنيم.

سيدرضا نيري دبيركل مجمع خيرين سلامت كشور هم در اين نشست گفت: كارهاي نيك در حوزه درمان بيماران قابل قياس با خدمات ديگر نيست و اين جزو افتخارات ماست كه خانواده مرداني آذري قصد دارند نيت نيك خود را در اين بخش پياده كنند.

محمدحسين صومي، رئيس دانشگاه علوم پزشكي تبريز هم اعلام كرد: اين دانشگاه تمام تلاش خود را براي به ثمر رسيدن نيت خير برادران مرداني آذري به كار خواهد گرفت.



شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن