تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819668771




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش آخرين محدوديت هاي ترافيكي در جاده هاي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: گزارش آخرين محدوديت هاي ترافيكي در جاده هاي كشور
محور كرج-چالوس واقع در استان‌هاي مازندران و البرز و محور پونل به خلخال واقع در استان گيلان به دليل بارش برف و كولاك تا اطلاع بعدي مسدود است.به گزارش فارس ،طبق اطلاعات تصاوير دريافتي از دوربين‌هاي نظارتي‏، سامانه‌هاي هوشمند و گشت‌هاي شعب راهداري سراسر كشور، همچنين محور تكاب ـ ايرانخواه واقع در استان‌ آذربايجان غربي و محور شمشك ـ ديزين واقع در استان‌هاي البرز و تهران به دليل بارش برف و كولاك و محور شهداد ـ نهبندان واقع در استان كرمان به دليل سيلاب، تا اطلاع بعدي مسدود است.محور قم ـ گرمسار و بالعكس هم واقع در استان‌هاي تهران‏، سمنان و قم، به دليل تمديد عمليات تعريض تا 30 آذر مسدود و مسير جايگزين براي خودروهاي سواري آزادراه قم ـ تهران، براي وسايل نقليه سنگين محور قديم قم ـ تهران و در ادامه براي همه خودروها، جاده امام‌رضا به سمت گرمسار خواهد بود.همچنين كمربندي شرقي شهر كرمانشاه حدفاصل كيلومتر 12 تا 13 با تمديد عمليات زيرسازي راه‌آهن غرب تا اول دي، روزهاي زوج (شنبه، دوشنبه و چهارشنبه) از ساعت 11 تا 14 مسدود و مسير جايگزين، كمربندي غربي (فعلي) خواهد بود.

محور كرج - چالوس (كندوان) واقع در استان‌هاي البرز و مازندران‌، حد فاصل مرزن آباد – مكارود از امروز لغايت 26 آذر به مدت 4 روز از ساعت 21 تا 9 صبح مسدود و مسير جايگزين، ديگر مسيرهاي شمالي خواهد بود.

در محـور كــرمان ـ رايــن ـ

حسين آباد ـ جيرفت (ساردوئيه ـ جيرفت) واقع در استان كرمان هم به‌ دليل مداخله با ترافيك شهري‏، تردد در جاذبه‌هاي گردشگري و عبور 23 كيلومتري از مسير فرعي، تردد خودروهاي سنگين و حاملان فرآورده‌هاي نفتي ممنوع و مسير جايگزين، محور ترانزيت كرمان ـ دهبكري ـ جيرفت، معرفي مي‌شود. تردد وسايل نقليه سواري در محور فوق بلامانع است.همچنين تردد در آزادراه تهران ـ كرج واقع در استان تهران، در محدوده عوارضي قديم تا گرمدره تا 4 دي از ساعت 10 لغايت 16 به دليل عمليات لكه‌گيري و روكش آسفالت با محدوديت و رعايت جوانب احتياط انجام مي‌شود.آزادراه باغچه - مشهد واقع در استان خراسان رضوي هم حدفاصل كيلومتر 2به دليل تمديد عمليات بهسازي سكوهاي ايستگاه عوارضي تا تاريخ 10 بهمن با رعايت احتياط همزمان با عبور ترافيك انجام مي شود.



شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن