تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه نيت فاسد شود، بلا و گرفتارى پيش مى آيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819410950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص يك ميليارد ريال از بودجه زيارت به طرح آموزش ايمني دانش آموزان مدارس حاشيه راهها


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: اختصاص يك ميليارد ريال از بودجه زيارت به طرح آموزش ايمني دانش آموزان مدارس حاشيه راهها
مشهد - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: معاون هماهنگي امور عمراني استانداري خراسان رضوي از اختصاص يك ميليارد ريال اعتبار از محل بودجه زيارت به طرح آموزش ايمني دانش آموزان مدارس حاشيه راه‌ها خبر داد.
محمد حسن واحدي در جلسه كميته ايمني حمل و نقل و سوانح رانندگي استان، افزود: اين اعتبار تخصيص يافته است و بايد تلاش شود آموزش‌ها به شكل موثر و كاربردي ارايه گردد.
وي اظهار داشت: براساس برنامه‌ريزي اداره كل حمل و نقل و پايانه‌ها طرح آموزش ايمني امسال در 33 مورد از حدود يك هزار مدرسه حاشيه راه‌ها انجام مي‌شود.
وي در ادامه اين جلسه در بحث وضعيت فعاليت كنارگذر شمالي مشهد كه از حدود بيش از يك سال قبل بهره‌برداري شده، گفت: تا كنون براساس اعلام سرمايه‌گذار آن فقط هشت دهم درصد بازگشت سرمايه در آن محقق گرديده است.
وي با بيان اينكه رديف اعتباري اين محور حذف شده است، افزود: هنوز براي پرداخت مطالبات محور و نيز رفع نواقص آن نيازمند 300 ميليارد ريال اعتبار ديگر هستيم.
وي گفت: بدين منظور طي نامه‌اي كه به امضاي استاندار خراسان رضوي رسيده از وزير راه و شهرسازي درخواست شده تا اين اعتبار را در بودجه 93 لحاظ كنند.
وي با تاكيد بر اينكه اين محور بايد احيا شود، افزود: مصوبه‌اي هم در اين زمينه داريم و كارگروه كاهش آلودگي هم اخيرا مصوب كرد كه وسايل نقليه سنگين و باري به منظور كاهش آلودگي هواي مشهد از اين محور تردد كنند.
وي ادامه داد: اين كنارگذر با 72 كيلومتر طول مسير و يك هزار و 800 ميليارد هزينه بايد با حمايت دستگاه‌هاي مختلف جايگاه خود را در ترددهاي استان و مشهد بيابد ضمن آنكه اهداف و استهلاك سرمايه هزينه شده سرمايه‌گذار هم بازگردد.
وي اين مسير را از جمله محورهاي اصلي استان و مشهد و كاهنده بارترافيك خودروهاي سنگين دانست، افزود: بر اين مبنا اداره كل حمل و نقل و پايانه‌هاي استان بايد در بارنامه‌هاي صادره كليه محموله‌هاي تريلر و كاميون‌ها كه قصد عبور از مشهد را دارند الزام به عبور از كنار گذر كند.
وي افزود: همچنين شوراي ترافيك استان در بحث تردد كليه تريلرها و كاميون‌ها در محدوده خدماتي شهر بايد طرح مديريتي مناسب را مصوب و توسط شهرداري مشهد ارايه نمايد.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن