تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819198993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهردار مشهد خبرداد تزريق 1400 ميليارد تومان اعتبار و ساخت 100 واگن براي متروي مشهد


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوري اسلامي: شهردار مشهد خبرداد تزريق 1400 ميليارد تومان اعتبار و ساخت 100 واگن براي متروي مشهد
مشهد - خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي: شهردار مشهد از اختصاص 1400 ميليارد تومان اعتبار براي رونق گرفتن ادامه خط يك و احداث خط دو قطار شهري مشهد خبر داد.
به گزارش خبرنگار ما صولت مرتضوي در اولين نشست خبري خود با اصحاب رسانه اظهار كرد: اداره كلانشهرهايي مانند مشهد نيازمند تدابير ويژه مديريتي است كه در همين راستا بايد تدابير خود را براي تدوين برنامه‌ها به كار بسته و در تامين بودجه تلاش كنيم.
وي افزود: برنامه‌هاي شهرداري مشهد به استناد اسناد بالادستي تنظيم شده است و حال كه در پايان برنامه‌هاي گذشته هستيم ضرورت تدوين برنامه‌هاي جديد احساس ميشود.
تدوين برنامه 4 ساله و بودجه 93 در دستور كار است
شهردار مشهد با اشاره به اينكه دستورات لازم به معاونان جهت تدوين برنامه‌هاي جديد صادر شده است، عنوان كرد: مقرر شده معاونان نسبت به تدوين برنامه چهار ساله و همچنين تهيه اصلاح لايحه بودجه و تدوين بودجه سال آينده براي تقديم به شوراي شهر اقدام كنند.
مرتضوي با بيان اينكه براي عملياتي شدن برنامه‌هاي گذشته با كمبود منابع مواجه شده‌ايم، تصريح كرد: پروژه‌هاي بزرگ و هزينه‌بري در مشهد آغاز شده است كه يكي از آنها خط 2 قطار شهري است كه از سال 87 عمليات آن آغاز شد اما به علت مشكلات مالي موجود تاكنون اين پروژه به اهداف تعيين شده خود دست نيافته است.
وي افزود: يكي از دغدغه‌هاي اصلي ما تامين اعتبار اين پروژه بود كه با تلاش همكاران‌مان مبلغ 141 ميليون يورو از طريق گشايش LC در صندوق توسعه ملي در اختيار شهرداري قرار گرفت.
ساخت 100 واگن خط 2 متروي مشهد توسط كشور چين در 24 ماه
شهردار مشهد در ادامه عنوان كرد: در بخش دوم اين سفر، با يك شركت مادر تخصصي توافقاتي در زمينه سرمايه‌گذاري در خطوط ريلي و قطار شهري مشهد انجام شد تا زمينه استفاده از اعتبار ايران در چين براي اين سرمايه‌گذاريها به صورت فاينانس و هم سرمايه‌گذاري چين در مشهد فراهم شود.
مرتضوي افزود: 90 ميليون يورو از LC خط 2 قطار شهري كه از صندوق توسعه ملي و بانك توسعه صادرات براي ساخت تجهيزات و تاسيسات بالا سري اين خط گشايش شده بود با شركت CRC چين كه يك شركت مادر تخصصي در ساخت واگن قطارشهري و قطارهاي سريع‌السير است عقد قرارداد شد تا در 24 ماه آينده تعداد 100 واگن براي خط 2 قطار شهري مشهد ساخته شود.
وي اظهار كرد: در بازديد از كارخانجات ساخت واگن قطار شهري و واگن قطار تندرو و همچنين شركتهاي خودروسازي مقرر شد تا از تجربه و توان علمي و تكنولوژي كشور چين در مشهد بهره‌مند شويم.
شهردار مشهد با اشاره به جذب 900 ميليارد تومان از طريق اوراق مشاركت و صندوق توسعه ملي براي رفع كسري بودجه قطار شهري مشهد تصريح كرد: با انتشار و عرضه 500 ميليارد تومان اوراق مشاركت جديد، مبلغ تزريق شده به قطار شهري مشهد به 1400 ميليارد تومان خواهد رسيد كه اين مهم سرعت گرفتن عمليات اجرايي ادامه خط يك و خط دوي قطار شهري را در پي خواهد داشت.

شنبه 23 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوري اسلامي]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن