تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 1 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812063134




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انفجار خودرو بمب‌گذاري شده در اسماعيليه مصر


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: انفجار خودرو بمب‌گذاري شده در اسماعيليه مصر


سرويس خارجي : انفجار يك خودروي بمبگذاري شده در نزديكي يك ايستگاه پليس در شهر اسماعيليه، به كشته شدن يك افسر پليس و زخمي شدن 35 تن ديگرانجاميد. گزارش‌ها حاكي از آن است كه بيشتر زخمي‌ شدگان از نيروهاي پليس هستند.پس از انفجار صداي تيراندازي شديدي در نزديكي اين ايستگاه پليس شنيده شد.به گفته مقامات امنيتي مصر،تروريست ها از 15 تن مواد منفجره در اين حمله استفاده كرده بودند.خودروهاي پليس و آتشنشاني نيز بلافاصله در محل حادثه مستقر شدند.خبر ديگر اينكه،دهها نفر از دانشجويان دانشگاه عين شمس قاهره با برپايي تظاهراتي حمايت خود را از اخوان المسلمين اعلام كردند. اين دانشجويان خواستار آزادي همكلاسي هاي بازداشتي خود و نيز بازگشت محمد مرسي به رياست جمهوري در مصر شدند.

اين تظاهرات كه در نزديكي مقر وزارت دفاع برپا شد به درگيري با نيروهاي امنيتي مصر انجاميد و اين نيروها براي متفرق كردن معترضان از گاز اشك آور و ماشين هاي آب‌پاش استفاده كردند.از سويي،پليس مصر به سمت تظاهر‌كنندگاني كه در نزديكي وزارت دفاع اين كشور تجمع كرده بودند گاز اشك‌آور پرتاب كرد.در اين حال،خودروهاي زرهي و خودروهاي ضد شورش همزمان با تظاهرات حاميان اخوان در ميادين اصلي و روبروي مسجدهاي قاهره مستقر شدند.

در چنين شرايطي،محمد ابراهيم وزير كشور مصر اعضاي گروه اخوان المسلمين اين كشور را به دست داشتن در ناآرامي‌هاي اخير مصر متهم كرد.«محمد ابراهيم» وزير كشور مصر گفت كه ما از نقشه‌ و توطئه‌هاي اخوان المسلمين كه براي به هم ريختن جو عمومي كشور طراحي شده تا جريان راي گيري براي قانون اساسي را از كار بيندازد با خبر هستيم.وزير كشور مصر ادامه داد كه نقشه اخوان شامل استفاده از دانشجويان براي به هم ريختن جو عمومي و كشاندن نيروهاي امنيتي به كوي دانشگاه و به راه انداختن مسائلي است تا در نهايت نيروهاي امنيتي را به عنوان عامل اين حوادث مطرح كند.

در تحولي ديگر،رئيس جمهور موقت مصر در سخناني زمان برگزاري همه پرسي قانون اساسي جديد اين كشور را اعلام خواهد كرد .اين در حالي است كه،وزير دفاع مصر با فرمانده نيروهاي مركزي آمريكا ديدار كرد.عبدالفتاح السيسي معاون اول نخست وزير و وزير دفاع مصر در قاهره با لويد اوستون فرمانده نيروهاي مركزي آمريكا و هيئت همراه وي ديدار كرد.بر اساس اين گزارش در اين ديدار ديدگاه‌هاي دو طرف در مورد تحولات منطقه‌اي و بين‌المللي و پيامدهاي آن بر امنيت و ثبات منطقه مورد بررسي قرار گرفت .برخي ديگر از مسايل مورد اهتمام مشترك در سايه روابط استراتژيك مصر و آمريكا در زمينه‌هاي مختلف از جمله محورهاي اين ديدار بود.

*تونس

دبيركل اتحاديه شغلي تونس از توافق گروه‌هاي سياسي در اين كشور بر سر تعيين نخست وزير جديد براي حل و فصل بحران سياسي موجود در تونس خبر داد.حسين العباسي، دبيركل اتحاديه شغلي تونس در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت كه جزئيات اين توافق در جلسه مذاكرات ملي ارائه خواهد شد.وي در ادامه افزود: دستيابي به توافق ميان طرف‌هاي مذاكره‌كننده در تونس بر سر تعيين اسم نخست وزير جديد باعث پايان يافتن بحران سياسي در اين كشور مي‌شود. شبكه الجزيره گزارش داد كه پيش از اين اختلافات بر سر تعيين اسم نخست وزير جديد بزرگترين مانع برسر مذاكرات ملي در تونس به شمار مي‌آمد. العباسي نيز اسم اين فرد را فاش نكرد.

*ليبي

رسانه هاي خارجي از تعويق محاكمه سيف الاسلام قذافي به تاريخ 8 اسفند خبر دادند.دادگاه ليبي وابسته به شبه نظاميان اين كشور، محاكمه سيف الاسلام قذافي پسر معمر قذافي ديكتاتور سابق ليبي را تا 27 فوريه (8 اسفند) به تعويق انداخت.



جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن