تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819173326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمربي تيم فولاد خوزستان:استرس كسب پيروزي مانع از موفقيت تيم ‌شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سرمربي تيم فولاد خوزستان:استرس كسب پيروزي مانع از موفقيت تيم ‌شد
سرمربي تيم فولاد خوزستان گفت: در بازي امروز مي‌توانستيم از موقعيت‌هاي خود بهتر استفاده كنيم اما استرس بيش از حد بازيكنان باعث شد كه موقعيت‌هاي خود را يكي پس از ديگري از دست دهيم.


به گزارش خبرگزاري فارس از اهواز، حسين فركي پس از پيروزي 2 بر صفر تيمش مقابل صباي قم در جمع خبرنگاران اظهار كرد: عدم پيروزي ما در بازي‌هاي اخير باعث شده بود كه بازيكنان تيم استرس داشته باشند و اين موضوع كار ما به مراتب دشوار مي‌كرد.

سرمربي تيم فولاد خوزستان با بيان اينكه در اين بازي به برد نياز داشتيم و اين پيروزي را به مردم اهواز تبريك مي‌گويم، گفت: تيم صباي قم، 7 هفته پيروز نشده بود،‌لذا مي‌دانستيم كه مقابل آنها كار سختي داريم، اما خوشحالم كه در نهايت پيروز ميدان شديم.

وي بيان كرد: صبا به دنبال ارائه يك بازي بسته بود تا به هدف خود برسد اما بازيكنان ما با ارائه يك بازي تماشاگرپسند قفل دروازه اين تيم را باز كردند.

فركي عنوان كرد: در هفته‌هاي قبل مي‌توانستيم پيروز ميدان باشيم اما متاسفانه بازي‌هاي ما به تساوي كشيده شد.

وي ادامه داد: نيمه دوم بازي شرايط به گونه‌اي شد كه بچه‌هاي ما مصمم به حفظ پيروزي خود بودند، البته اخراج بازيكن حريف شرايط را براي ما بهتر كرد.

سرمربي تيم فولاد خوزستان افزود: حريف در نيمه دوم بخصوص بعد از 10 نفره شدن اقدام به بازي مستقيم كرد كه خط دفاعي ما مقابل بازيكنان سر زن اين تيم به خوبي ايستادگي كردند.

فركي ادامه داد: كادر فني حريف با اعتراض‌هاي خود تمركز داور بازي را بر هم مي‌زد و اين موضوع كار را به مراتب سخت‌تر مي‌كرد. شايد اگر بازي با تماشاگر انجام مي‌شد،‌داور كمتر تحت فشار بود.

وي ادامه داد: بالاخره اشتباهات داوري جزئي از فوتبال است اما بايد بگويم كه اشتباهات امروز داور تاثيري در نتيجه بازي نداشت.

وي در پايان در خصوص بازي‌هاي آينده تيمش در رقابت‌هاي باشگاه‌هاي آسيا، گفت: حريف عربستاني براي ما ناشناخته است اما تيم بنيادكار، تيم بسيار خوبي است و بازي كردن مقابل آنها در ازبكستان كار ساده‌اي نيست.

انتهاي پيام/72015/ت30

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن