تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819900647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كري و نتانياهو در بيت‌المقدس ديدار كردند


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: كري و نتانياهو در بيت‌المقدس ديدار كردند
«جان كري» وزير خارجه آمريكا صبح امروز با هدف پيشبرد مذاكرات سازش با نخست‌وزير رژيم ‌صهيونيستي ديدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از پايگاه صهيونيستي تايمز اسرائيل، «جان كري» وزير خارجه آمريكا كه براي پيگيري مذاكرات سازش به منطقه آمده است، امروز با «بنيامين نتانياهو» نخست‌وزير اسرائيل ديدار كرد.

در جلسه صبح امروز كري و نتانياهو، «موشه يعلون» وزير جنگ رژيم‌صهيونيستي نيز حضور داشته است. اين نهمين سفر كري در سال جاري به فلسطين اشغالي است كه با هدف پيشبرد مذاكرات سازش انجام مي‌شود.

كري شب گذشته هم با «محمود عباس» رئيس تشكلات خودگردان فلسطين ديدار كرد. گفته مي‌شود عباس در اين ديدار با طرح پيشنهادي كري براي حضور نظامي رژيم‌صهيونيستي در كرانه باختري مخالفت كرده است.

ديروز يك مقام اسرائيلي به روزنامه صهيونيستي «هاآرتص» گفته بود كري به زودي توافقنامه چارچوب وضعيت نهايي مذاكرات سازش را به طرفين ارائه مي‌كند. نمايندگان رژيم‌صهيونيستي و تشكيلات خودگردان از تابستان امسال بعد از سه سال وقفه، مذاكرات سازش را از سر گرفتند. عدم پايبندي رژيم‌صهيونيستي به پيش‌شرط‌هاي آغاز مذاكرات از جمله توقف شهرك‌سازي‌ها موجب شده تا بيش از 20 دور گفت‌وگو پشت درهاي بسته تاكنون بي‌نتيجه بماند.

منابع اسرائيلي به راديو اسرائيل گفته‌اند انتظار نمي‌رود دور تازه‌ گفت‌وگوهاي كري و نتانياهو به نتيجه خاصي منجر شود. همچنين پيش‌بيني مي‌شود طرفين نتوانند در ضرب‌الاجل 9 ماهه‌اي كه پيش از اين براي دستيابي به توافق تعيين كرده بودند، به نتيجه برسند. اين دوره احتمالا براي چند ماه ديگر تمديد مي‌شود.

كري بعد از ديدار امروز خود با نتانياهو، گفت‌وگوهايش با نتانياهو و عباس را «سازنده و مثل هميشه پيچيده» ارزيابي كرد و گفت هنوز بحث‌هاي زيادي باقي مانده و بايد به روند مذاكرات ادامه داد.

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن