تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820065934




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آماده‌باش نيروهاي تركيه براي مقابله با حملات تروريستي


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: آماده‌باش نيروهاي تركيه براي مقابله با حملات تروريستي
نيروهاي امنيتي تركيه به دنبال دست يافتن به اطلاعاتي در خصوص تلاش يك حزب ممنوع الفعاليت براي انجام عمليات تروريستي در برابر مقر نخست وزيري اين كشور حالت آماده باش اعلام كردند.


مسئولان امنيتي تركيه اعلام كردند كه به دنبال دست يافتن به اطلاعاتي در خصوص تلاش چهار تن از نيروهاي وابسته به جبهه خلق آزاد سازي تركيه كه ممنوع الفعاليت است براي انجام اقدامات خرابكارانه حالت آماده باش اعلام كردند.

حزب مذكور كه يك حزب چپ گرا به شمار مي آيد قصد داشت در مركز آنكارا مانند آنچه كه در برابر مقر حزب عدالت و توسعه و سفارت آمريكا در اين استان روي داد عمليات تروريستي انجام داد.

براساس اين گزارش نيروهاي استراق سمع استان ازمير توانستند با رديابي مكالمات تلفني اعضاي اين سازمان آمادگي آن ها را براي انجام عمليات تروريستي در برابرساختمان نخست وزيري تركيه با استفاده از يك خودروي بمب گذاري شده شناسايي كنند.

براساس اين مكالمات مسئولان تركيه براي رويارويي با چنين عملياتي حالت آماده باش اعلام كرده و نيروهاي امنيتي عمليات بازرسي و تفتيش منازل مشكوك را آغاز كرده اند.(ايسنا)

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن