تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سنگهاى زیربناى اسلام سه چیز است: نماز، زکات و ولایت که هیچ یک از آنها بدون دیگرى درس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819799608




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزان‌ترين تبلت‌هاي ده اينچي بازار


واضح آرشیو وب فارسی:آی تی ایران: ارزان‌ترين تبلت‌هاي ده اينچي بازار
نوشته : مريم عسگري منبع :‌ دنياي‌اقتصاد نسخه چاپي

تبلت‌هاي ده اينچي جديد مبتني بر سيستم‌عامل آندرويد بوده و نمونه‌هاي گران قيمت از سيستم‌عامل ويندوز پشتيباني مي‌كنند

با رشد عرضه و تقاضا براي تبلت‌هايي كه قابليت اتصال به صفحه كليد را داشته و به اين ترتيب قابليت كاربردي شبيه تري به لپ تاپ دارند، تبلت‌هاي 10 اينچي در بازار محبوب شده‌اند.

اين تبلت‌ها (نمونه‌هاي 9 تا11 اينچي) كه اكثرا مبتني بر سيستم عامل ويندوز يا IOS APPLE هستند معمولا قيمت بالايي داشته و به همين دليل مخاطبان خاصي دارند.

اما اين اواخر برخي از شركت‌هاي توليد و عرضه كننده اقدام به عرضه تبلت‌هاي 9 تا 11 اينچي با قيمت ارزان‌تر از ساير نمونه‌هاي بازار كرده‌اند. تبلت‌هايي كه با قيمت حدودي 480 تا يك ميليون تومان به هواي رقابت با نمونه‌هاي دو ميليون توماني و گران‌تر به بازار عرضه شده‌اند.

اين تبلت‌ها كه از سيستم عامل آندرويد بهره مي‌برند محصول برندهايي است كه طي يك سال اخير در عرضه تبلت‌هاي ارزان قيمت مشهور شده‌اند. در نتيجه موطن اصلي اكثرشان كشور چين است. با توجه به رشد عرضه چنين تبلت‌هايي در اين بخش ما به معرفي برخي از اين تبلت‌ها در بازار مي‌پردازيم. اگر علاقه‌مند به خريد تبلت 9 تا 11 اينچي هستيد و تا كنون قدرت مالي خريد اين تبلت‌ها را نداشتيد، اين مطلب را بخوانيد. شايد تبلت‌هايي كه در اين بخش معرفي شده‌اند نيازتان را رفع كنند.

LENOVO

اين برند كه در زمينه توليد محصولات كامپيوتري معروف بوده و يكي از برندهاي مطرح و محبوب در بازارهاي جهاني و البته بازار داخلي به شمار مي‌آيد براي تصاحب سهم بيشتري از ميزان فروش بازار اقدام به عرضه تبلت‌هايي با قيمت ارزان كرده است و تاكنون تبلت‌هايي با قيمت 600 تا 800 هزار تومان با صفحه نمايش 7 اينچي در سبد محصولات اين برند مشاهده‌ كرده‌ايم. حالا اين برند يك تبلت 1/10 اينچي ارزان براي علاقه‌مندان به تبلت‌هاي صفحه بزرگ به بازار عرضه كرده است. اين تبلت كه Ideapad S6000 - 16GB نام دارد به صفحه نمايش لمسي مالتي تاچ با قابليت دريافت چندين لمس همزمان از نوع LCD و با وضوح تصوير 800 × 1280پيكسلي مجهز است.

تبلت مذكور همچنين به پردازنده Quad core Cortex A7 CPU 1.2GHz مجهز است. اين تبلت قابليت اتصال به اينترنت از طريق واي فاي و قابليت نصب سيم كارت را داشته و در ضمن به GPRS، GPS ، بلوتوث، دوربين 5 مگاپيكسلي، وب‌كم، حسگر شتاب سنج، پورت microUSBو... مجهز است. سيستم‌عامل اين تبلت هم Google Android v4.2 - Jelly Bean است. در مورد باتري هم بايد بگوييم كه باتري اين تبلت ده اينچي قابليت كاركرد مداوم هشت ساعت را دارد. قيمت در نظر گرفته شده براي اين تبلت حدود 930 هزار تومان است.

ARCHOS

اين برند هم كه روي توليد تبلت‌هاي آندرويدي با صفحه نمايش 7 اينچي متمركز است چند نمونه از تبلت‌هاي 10 اينچي را به بازار عرضه كرده است.

مدل XS - 16GB 101 يكي از گران‌قيمت‌ترين تبلت‌هاي 10 اينچي اين برند است. تبلت مذكور به صفحه نمايش 1/10 اينچي Capacitive با قابليت 5 لمس همزمان و با وضوح تصوير

800 × 1280 پيكسل مجهز است.

اين تبلت به پردازنده TI OMAP ARM Cortex-A9 1.5GHz، پردازنده گرافيكي PowerVR SGX544 و سيستم‌عامل Android 4.0.3 Ice Cream Sandwich مجهز است. البته سيستم‌عامل قابليت ارتقاي به نسخه Jelly Bean را نيز دارد. در مورد كاركرد باتري هم بايد بگوييم كه اين دستگاه تا ده ساعت يك كاربر را براي گشت زني در اينترنت پشتيباني مي‌كند. قيمت اين تبلت در حدود 600 گرمي حدود 920 هزار تومان است. مدل Titanium HD 97 هم از تبلت‌هاي ده اينچي محبوب ARCHOS در بازار داخلي است كه در طراحي بدنه دستگاه آن يك پوشش آلومينيومي يكپارچه و با كيفيت استفاده شده است كه در ميان مدل‌هاي در اين سطح قيمت كمتر مرسوم است. بخش روي دستگاه هم توسط پوشش يكپارچه محافظ نمايشگر پوشش داده شده است كه تا لبه‌هاي 97 Titanium HD نيز امتداد دارد. براي اتصال بخش نمايشگر به بدنه نيز از نوار يكپارچه ظريف هم رنگ با پوشش دور نمايشگر استفاده شده است. اين تبلت كه به سيستم‌عامل Android v4.1 JellyBean مجهز است حدود 640 گرم وزن دارد و با قيمت 709 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

AINOL

مدل Novo9 Spark هم از تبلت‌هاي ارزان سايز بزرگ از اين خانواده در بازار است. اين تبلت به صفحه نمايش 7/9 اينچي با قابليت تشخيص 10 لمس همزمان، پردازنده ARM Cortex A7 quad core 1.5GHz، سيستم‌عامل Google Android v4.1.1 Jelly Bean و... مجهز است و در ضمن قابليت اتصال به اينترنت از طريق واي فاي، قابليت نصب كارت حافظه را داشته و به دوربين، وب كم، حسگر شتاب سنج، پورت microUSB و HDMI مجهز است.

قيمت در نظر گرفته براي اين تبلت در حدود 880 هزار تومان است.

TwinMOS

TwinTAB T102D1 - 16GB هم از تبلت‌هاي ده اينچي ارزان از اين خانواده است. اين تبلت به پردازنده ARM Cortex-A9, Dual-Core 1.6، صفحه نمايش 1/10 اينچي پشتيباني از 5 لمس همزمان و سيستم‌عامل Google Android Jelly Bean 4.1.2 مجهز است.

اين تبلت همچنين قابليت اتصال به اينترنت از طريق واي فاي را داشته و به بلوتوث، دوربين، وب كم، حسگر شتاب سنج، پورت HDMI و... مجهز است. قيمت در نظر گرفته شده براي اين تبلت در حدود 740 هزار تومان است.

------------

موارد موضوعي مرتبط

تبلت

تبلت ۱۰ اينچي

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آی تی ایران]
[مشاهده در: www.itiran.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن