تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819179146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

باشگاه پرسپوليس به اظهارات رئيس كميته استيناف پاسخ داد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: باشگاه پرسپوليس به اظهارات رئيس كميته استيناف پاسخ داد
مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس با اشاره به اينكه علي دايي در مصاحبه روز پنجشنبه سه نقد و سوال را به حكم كميته استيناف مطرح كرد اما آقاي صالحي پاسخي به آنها نداده است، گفت: آقايان به جاي اينكه پاسخي منطقي به صحبت‌هاي دايي بدهند به او بي احترامي كرده و با اين كار حرمت خودشان را حفظ نكردند.

حسين قدوسي در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص اظهارات صالحي رئيس كميته استيناف فدراسيون فوتبال عليه علي دايي ضمن بيان مطلب فوق اظهار كرد: با توجه به اظهارات آقاي صالحي پاره اي از توضيحات و ذكر يك سري مسائل را ضروري دانست.

وي ادامه داد: علي دايي در نشست خبري روز پنجشنبه عنوان كرد چرا مسئولان كميته استيناف قبل از امضاي حكم توسط رئيس و دبير فدراسيون آن را رسانه اي و اعلام كردند؟ اما هرگز منظور ايشان اين نبوده است كه اين حكم هنوز توسط رئيس يا دبيرفدراسيون امضا نشده است بلكه گفته است چند هفته پيش از امضا رسانه اي شده است.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس اضافه كرد: ظاهرا آقاي صالحي عنوان كرده دايي تنبيه پذير نيست. اين اظهارنظر توسط فردي كه رئيس چنين ارگاني در فدراسيون است واقعا عجيب و بعيد است. بهتر است آقاي صالحي حرمت خود و احترام ديگران را حفظ كند.

وي با طرح اين موضوع كه مگر خدايي نكرده علي دايي جرمي مرتكب شده كه ايشان اين گونه اظهارنظر مي كند ادامه داد: چرا آقاي صالحي به عنوان قاضي تفسير مي كند و نبايد اين گونه اظهارنظر كنند. حرمت افراد دست خودشان است و آقاي صالحي حرمت خود را حفظ كند زيرا دايي جزو مفاخر فوتبال ايران بوده و بايد در خصوص او محترمانه صحبت كرد.

قدوسي ادامه داد: علاوه بر اين صالحي اين بحث را مطرح كرده كه انگار دايي گفته است سپاهان به داور رشوه بدهد. بياييد و ببينيد كجا و در كدام مصاحبه از سوي دايي به سپاهان اتهام رشوه مطرح شده است. چرا براي خودشان تفسير مي كنند. هم راي صادر شده و هم به افراد اتهام مي زنند.

قدوسي بار ديگر اين سوال را مطرح كرد كه چرا مباحثي مطرح مي شود كه وجود خارجي ندارد و خاطرنشان كرد: آقاي صالحي بعد از اعلام راي توسط فدراسيون مصاحبه كردند و آقاي دايي هم در مصاحبه اش نظرش را گفته است و به اين حكم و برخي تصميمات كميته استيناف ايراداتي را وارد كرده است چرا دوستان تحمل ندارند كسي از آنها ايراد بگيرد. اگر نقدي از سوي دايي صورت گرفته است منصفانه به آن نگاه كنند و ببينند كجاي كارشان ايراد دارد و در نهايت به آن پاسخ دهند.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس در ادامه يادآور شد: هر فردي چه مدير ، چه مربي ، چه بازيكن و چه خبرنگار ممكن است در كارش دچار اشتباه شود مسئولان هم اشتباه مي كنند و نبايد وقتي فردي دست روي اشتباهاتشان مي گذارد و مانند دايي واقعيت ها را مي گويد اين گونه به او بي احترامي كرده و هيچ چيز را تحمل نكنند.

وي در ادامه خاطرنشان كرد: علي دايي گفته آمادگي 20 جلسه محروميت را دارد اما چرا با اين تصميمات عجيب به پرسپوليس ضربه مي زنيد در صورتي كه در كورس قهرماني قرار دارد.

قدوسي با بيان اينكه انتقادات دايي شخصي نبوده تصريح كرد: منظور دايي از ارائه پرونده به فيفا بحث مربوط به حكم محروميت دو جلسه اش نبوده است بلكه منظورش بحث حكم صادر شده در مورد پرونده تيم ملي بوده است.

وي با اشاره به اينكه به هر حال دايي سه نقد اساسي به تصميم كميته استيناف وارد كرده است گفت: در ميان تمام مصاحبه هاي انجام شده ازسوي رئيس كميته استيناف پاسخ قانع كننده اي به نقدهاي آقاي دايي داده نشد. بلكه فرافكني صورت گرفته و پاسخي به سه نقد مطرح شده از سوي سرمربي پرسپوليس داده نشده است.

وي اين سه نقد را اينگونه عنوان كرد: اول اينكه وقتي متهم (دايي) درخواست تجديد نظرخواهي داده است به طور قانوني نمي توانسته اند حكم را افزايش دهند اما كميته استيناف اين كار را انجام داده است. دوم، چرا قبل از امضا توسط رئيس و دبير ، اين حكم چند هفته پيش رسانه اي شده است و سوم اينكه چرا وقتي قانون سقف قرارداد وجود دارد حكمي را صادر كردند كه مبلغي بالاتر از سقف قرارداد و قانون تفسير شده توسط فدراسيون را تاييد كرده است و چرا زماني كه سازمان بازرسي به اين مسئله ورود كرد راي عوض شد در حالي كه پول آن مربي پرداخت شده بود.

مدير روابط عمومي باشگاه پرسپوليس يادآور شد: آيا رئيس كميته استيناف براي اين سه نقد و سوال پاسخي در مصاحبه‌شان داده اند و يا با مطرح كردن واژه هايي مانند تنبيه ناپذير بودند به دايي بي احترامي شده است. با اين كار نه تنها حرمت سرمربي پرسپوليس و آقاي گل جهان حفظ نشده است بلكه كاري كرده است حرمت خودشان نيز حفظ نشود.

وي يادآور شد: آقاي صالحي شما حقوقدان و قاضي هستيد و رئيس كميته استيناف، دايي در مصاحبه خودشان كميته استيناف را نقد كرده است اما هرگز بي احترامي و توهين نكرده است ولي شما اين كار را انجام داده ايد.

قدوسي در پايان خطاب به صالحي گفت: آقاي دايي هنوز مصاحبه شما را نخوانده اما اميدواريم اگر مطلع شدند از كنار مصاحبه گذشته و پاسخ خيلي سختي به شما ندهند.

كد خبر: 2194653

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۲ - ۱۶:۱۱

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن