تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):بار الها... باطل را از درون ما محو نما و حق را در باطن ما جاى ده. زيرا كه ترديدها...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820459509




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صداقت در اطلاع رساني اثرگذارتر از عوام فريبي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: صداقت در اطلاع رساني اثرگذارتر از عوام فريبي است
مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي با عنوان اين مطلب كه روابط عمومي بايد خلاق و تحول گرا باشد، تاكيد كرد: صداقت در اطلاع رساني فوايد بيشتري نسبت به عوام فريبي و ارايه اطلاعات نادرست به ديگران دارد.

به گزارش خبرگزاري مهر، دكتر سيدتقي نوربخش در همايش سراسري روسا و كارشناسان ارشد روابط عمومي سازمان تامين اجتماعي اظهار داشت: روابط عمومي خلاق، مسير را در سازمان اصلاح مي كند و به تثبيت و ارتقاي جايگاه آن كمك مي نمايد.

وي افزود: بنابر تعريف انجمن جهاني روابط عمومي ،بخشي از وظايف مديريت سازمان ها بر عهده روابط عمومي هاست و بايد تلاش نمود تا تفاهم ميان سازمان و مخاطبان را ايجاد كند.

نوربخش با اشاره به اينكه تأمين اجتماعي بايد تعاملي دو طرفه با مخاطبان داشته و سازماني پاسخگو باشد ،تصريح كرد:پاسخگويي به مخاطبان و شركاي اجتماعي وظيفه تأمين اجتماعي است و تمام 38ميليون بيمه شده حق دارند كه عملكرد اين سازمان را رصد نمايند.

مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي گفت: روابط عمومي ها بايد استراتژي و راهبرد داشته و اين واحد نبايد منفعل باشد تا بتواند صداي سازمان را به گوش مخاطبان برساند و در صورتي كه آسيبي سازمان تأمين اجتماعي را تهديد كرد به صورت عملياتي با اين مورد برخورد و آن را به فرصت تبديل نمايد.

وي با اشاره به فضاي رسانه اي كه عليه سازمان تأمين اجتماعي شكل گرفته بود گفت: اگر استراتژي و راهبرد روابط عمومي سازمان تأمين اجتماعي نبود اين جو رسانه اي، عوارض بسيار بيشتري بر سازمان مي گذاشت و حاشيه هايي كه ربطي به مأموريت اين سازمان نداشت نيز مي توانست آسيب بيشتري به اين سازمان وارد كند.

نوربخش با بيان اينكه اطلاع رساني بايد صحيح و شفاف باشد، اظهار داشت: بايد با كمال صداقت اطلاعات را در اختيار مخاطبان قرار داد و صداقت در اطلاع رساني فوايد بيشتري نسبت به عوام فريبي و ارايه اطلاعات نادرست به ديگران دارد.

وي تصريح كرد: خرد جمعي مخاطبان سازمان تأمين اجتماعي بالاست و بايد به شعور مخاطبان احترام گذاشته و اطلاع رساني همچنان ادامه داشته باشد و اهداف ،برنامه ها و اولويت هاي تأمين اجتماعي را به صورت شفاف براي بيمه شدگان تبيين نمود.

نوربخش گفت: افكار سنجي و نظر سنجي بايد در سازمان تأمين اجتماعي انجام شود تا بتوان از اين طريق مشكلات و نواقص سازمان را رصد كرده و در صدد برطرف كردن آن باشيم.

مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي افزود:رسانه هاي تأمين اجتماعي نبايد محل تبليغ مدير عامل و مديران اين سازمان باشد و اين اعمال به سازمان آسيب زده و وظيفه روابط عمومي ،اطلاع رساني صحيح به مخاطبان تأمين اجتماعي است.

وي اظهار داشت: كار در روابط عمومي با عشق و هنر همراه است و اگر عشق نباشد نمي توان در اين كار مهم ،موفق بود.

مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي اظهار داشت:تكاليف قانوني به سازمان تحميل مي شود و مأموريت شما اين است كه تأمين اجتماعي را از حاشيه ها دور و تفاهم ميان مخاطبان و تأمين اجتماعي ايجاد نماييد.

كد خبر: 2194676

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۲ - ۱۶:۰۶

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن