تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس وصيت ميت را در كار حج بر عهده بگيرد، نبايد در آن كوتاهى كند، زيرا عقوبت آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803003342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه جيرفت:رواج فرهنگ بيگانه از عوامل فروپاشي خانواده‌ها است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه جيرفت:رواج فرهنگ بيگانه از عوامل فروپاشي خانواده‌ها است
امام جمعه جيرفت گفت: رواج فرهنگ بيگانه يكي از مهم‌ترين عوامل فروپاشي خانواده‌ها و طلاق است.


به گزارش خبرگزاري فارس از جيرفت، حجت‌الاسلام اصغر عسكري ظهر امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه جيرفت، اظهار داشت: براساس معيارهاي قرآن مشكلات زندگي خود را برطرف كنيم، مالكيت حقيقي هر چيز از آن خداوند متعال است، زيرا خالق عالم خدا است.

وي با بيان اينكه 20 آذر مصادف با شهادت آيت‌الله دستغيب است، افزود: آيت‌الله دستغيب شهيدي است كه امام راحل از وي به معلم اخلاق و متعهد به اسلام و جمهوري اسلامي ياد كرد كه جا دارد ياد اين انسان‌ها را زنده نگه داريم، زيرا توصيه قرآن است.

عسكري با اشاره به افزايش آمار طلاق در كشور تصريح كرد: آمار طلاق و فروپاشي خانواده‌ها رو به فزوني است و نبايد به آساني از كنار اين مسائل بگذريم و بايد جلوي آن گرفته شود، در شهرستان جيرفت در 6 ماه نخست سال جاري اين آمار نسبت به مدت مشابه سال گذشته بيش از 45 درصد افزايش داشته است.

وي خاطرنشان كرد: اين يك خطر جدي است و همه مسئولان بايد آن را جدي بگيرند در اسلام نفرت آورترين حلال طلاق است و در آموزه‌هاي ديني داريم كه زير سقفي كه صيغه طلاق خوانده مي‌شود، دعا مستجاب نمي‌شود.

امام جمعه جيرفت با اشاره به عوامل تأثيرگذار در افزايش طلاق بيان داشت: رواج فرهنگ بيگانه يكي از عوامل فروپاشي خانواده‌ها است و تهاجم فرهنگي كه مقام معظم رهبري سال‌ها قبل به آن پرداختند از عوامل مهم در زمينه طلاق است.

عسكري با بيان اينكه يكي ديگر از عوامل طلاق اعتياد يكي از زوجين است، ادامه داد: كسي كه دنبال اعتياد رفت، زندگي او در معرض فروپاشي قرار مي‌گيرد و ازدواج‌هاي احساسي و بدون تحقيق و ازدواج‌هاي كوچه و خياباني از ديگر اين موارد هستند كه نتيجه آن طلاق است.

وي عنوان كرد: توقعات غيرمنطقي زوجين و پدران و مادران آنها، مهريه‌هاي بالا ازدواج‌ها را به تأخير مي‌اندازد كه زمينه كار شيطان هم فراهم مي‌شود و ازدواجي كه نامبارك آغاز مي‌شود و شيطان در آن مجلس حضور دارد اين هم ازدواجي شكننده است، اگر ازدواج بر اساس موازين اسلامي انجام شود، نخستين هديه را خداوند متعال مي‌دهد و آن هم مودت و رحمت زوجين است.

عسكري با اشاره به اظهارات اخير مقامات آمريكايي راجع به توافقات ژنو به ويژه در جمع صهيونيست‌ها ابراز داشت: آنها اعلام كردند كه حق غني‌سازي ايران را به رسميت نمي‌شناسند كه يكي از دلايل اين اظهارات خوراك داخلي براي صهيونيست‌ها است.

امام جمعه جيرفت اضافه كرد: رئيس جمهور آمريكا با اين سخنان اقرار به عجز و ناتواني در مقابل صبر و متانت مردم ايران اسلامي و دانشمندان آن و همچنين حكمت‌هاي رهبر معظم انقلاب اسلامي كرد كه اين جاي سرافرازي دارد كه دشمن مي‌گويد اگر مي‌توانستيم اين كارها را انجام مي‌داديم، آمريكا سال‌ها است كه ما را تحريم شكننده كرده و پول نفت ما را هم بلوكه كرده است، اما ايران اسلامي با اين تحريم‌ها رشد كرد.

وي افزود: آنها با نامه و التماس ايران را دعوت كردند كه حتي براي يك روز هم شده، توقف غني‌سازي داشته باشيد تا ما حرفي براي مردم خود داشته باشيم و از سوي ديگر اگر اين حرف‌ها را نزنند، عملكردشان زير سئوال مي‌رود هر چند كه مردم آنها اين مسائل را مي‌دانند.

عسكري تصريح كرد: با همه اين تحريم‌ها و حركت ديپلماسي دولت تدبير و اميد اين توافق‌ها انجام شد، آمريكايي‌ها خودشان هم مي‌خواستند كه اين توافق انجام شود.

انتهاي پيام/80002/ذ40

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 33]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن