تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819502122




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با وجود بارش برف شديد در دو روز اخيرتمام محورهاي اصلي و فرعي ارتباطي كردستان باز است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با وجود بارش برف شديد در دو روز اخيرتمام محورهاي اصلي و فرعي ارتباطي كردستان باز است
مسئول مركز مديريت اطلاعات راه‌هاي اداره‌كل راه و شهرسازي كردستان گفت: با وجود بارش برف سنگين از روز گذشته در استان تمام محوره‌هاي اصلي و فرعي باز و تردد در آنها امكان‌پذير است.


صديق نقشبندي امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار كرد: با وجود بارش برف و كولاك كه از دو روز قبل در استان آغاز شده تمام محورهاي فرعي و اصلي استان باز بوده و تردد در همه آنها امكان پذير است.

وي تصريح كرد: با تلاش عوامل راهداري و انجام عمليات برفروبي از مسدود شدن راه‌هاي اصلي و فرعي جلوگيري شده و در حال حاضر به جز گردنه زرينه اوباتو سقز تردد در ديگر مسيرهاي ارتباطي اصلي و فرعي استان امكان‌پذير است.

مسئول مركز مديرت اطلاعات راه‌هاي اداره‌كل راه و شهرسازي كردستان اعلام كرد براي جلوگيري از وقوع حادثه احتمالي و به دليل كاهش ديد از دو روز قبل تردد در مسير دهگلان – حسين‌آباد توسط اداره‌كل راه و شهرسازي استان ممنوع شده است.

نقشبندي با بيان اينكه عمليات بازگشايي راه‌هاي روستايي نيز آغاز شده است، گفت: مسير ارتباطي حدود70 درصد از روستاهاي استان مسدود است.

انتهاي پيام/79002/ت20

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن