تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هان! ميان حق و باطل جز چهار انگشت فاصله نيست. از آن حضرت درباره معناى اين فرمايش س...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819166178




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در بحث پوشش ضعيف اخبار كاروان‌هاي پياده كربلاامام جمعه ماهشهر از عملكرد صدا و سيماي خوزستان انتقاد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در بحث پوشش ضعيف اخبار كاروان‌هاي پياده كربلاامام جمعه ماهشهر از عملكرد صدا و سيماي خوزستان انتقاد كرد
امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر گفت: پوشش خبري اخبار كاروان‌هاي پياده كربلا بسيار ضعيف است و صدا و سيماي مركز خوزستان بايد توجه بيشتري به اين موضوع كند.


به گزارش خبرگزاري فارس از ماهشهر، حجت‌الاسلام عبدالحسين غبيشاوي ظهر امروز در آيين وحدت‌بخش و دشمن‌شكن نماز جمعه اين هفته اين شهرستان اظهار داشت: اربعين حسيني ظرفيت بسيار بزرگي است كه بايد از آن به نحو مناسبي بهره‌گيري شود.

وي تصريح كرد: نسيم محرم و صفر باعث مي‌شود توطئه‌ها و شبهه‌افكني‌هايي كه دشمنان در طول سال عليه اسلام و تشيع انجام مي‌دهند خنثي شود.

خطيب جمعه ماهشهر با اشاره به عبور كاروان‌هاي پياده كربلا از شهرهاي مرزي، ادامه داد: حسينيه‌ها هيئت‌ها و تكايا بايد برنامه مدون و وسيعي براي پذيرايي از اين كاروان‌ها داشته باشند.

غبيشاوي به عبور روز گذشته يك كاروان بزرگ پياده از شهرستان ماهشهر به مقصد كربلاي حسيني اشاره كرد و گفت: پوشش خبري اينگونه مراسم‌ها بسيار ضعيف است و صدا و سيماي مركز خوزستان بايد خيلي بيشتر روي اين مسائل كار كند.

اين مسئول در بخش ديگري از خطبه‌هاي نماز جمعه اين هفته شهرستان بندر ماهشهر به سالروز شهادت آيت‌الله مفتح اشاره كرد و ابراز داشت: در دوران ستم‌شاهي تلاش بسياري براي بدبين كردن حوزويان و دانشگاهيان به يكديگر مي‌كردند.

امام جمعه شهرستان بندر ماهشهر افزود: رژيم طاغوت تلاش مي‌كرد روحانيت را در چشم قشر تحصيل كرده مترجع نشان دهد و قشر تحصيل كرده را نزد روحانيت لاابالي معرفي كند تا در نهايت بين اين دو قشر تعيين كننده فاصله بيندازد.

غبيشاوي خاطرنشان كرد: اما افراد روشنفكر و روشنگري مثل شهيد مطهري و شهيد مفتح توانستند در كنار همه سختي‌ها پل‌هاي ارتباطي بسيار مستحكمي بين حوزه و دانشگاه ايجاد كنند.

وي با بيان اينكه امروزه نيز نيازمند تقويت وحدت بين حوزه و دانشگاه هستيم، گفت: دانشگاه نبايد از معنويت و ارزش‌ها فاصله بگيرد و حوزه نيز بايد با دانشگاه عجين و مرتبط باشد.

خطيب جمعه شهرستان بندر ماهشهر تأكيد كرد: اگر اين دو قدرت دست به دست هم بدهند موجب پيشرفت و بالندگي كشور خواهند بود.

اين مسئول به بارندگي‌هايي كه از شب گذشته آغاز شده اشاره كرد و متذكر شد: بايد براي نزول اين رحمت الهي شكرگزار خداوند رحمان باشيم چرا كه شكر نعمت باعث فزوني نعمت مي‌شود.

غبيشاوي در پايان اذعان داشت: شهرداري و آبفا بايد تدابيري بيانديشند كه اين رحمت الهي موجب فشار بر مردم، آب‌گرفتگي معابر و منازل و اذيت شهروندان نشود.

انتهاي پيام/ 72001/ن۳۰

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن