تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):فضیلت خواندن نماز در اول وقت نسبت به تأ خیر انداختن آن، مثل فضیلت آخرت بر دنیاست....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804299183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رئيس جمهور نگاه خاص به ورزشگاه آزادي داشته باشد/ مقابل فجر فقط برد مي‌خواهيم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئيس جمهور نگاه خاص به ورزشگاه آزادي داشته باشد/ مقابل فجر فقط برد مي‌خواهيم
امير قلعه نويي با بيان اينكه اميدوارم رياست محترم جمهوري ايران نگاه ويژه‌اي به ورزشگاه آزادي داشته باشد، گفت: ما در مقابل فجر سپاسي تنها به سه امتياز اين ديدار فكر مي‌كنيم تا از كورس بالاي جدول عقب نمانيم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرمربي تيم استقلال تهران در نشست خبري اين تيم قبل از ديدار مقابل فجر سپاسي شيراز ضمن بيان اين مطلب افزود: در مقابل تيم سرهنگ بازي كردن بسيار كار دشواري است. جناب ياوري يكي از مربيان خوب فوتبال ما است و به گردن ما حق بسياري دارد.

سرمربي استقلال خاطرنشان كرد: فجر سپاسي شاخصه هاي بسياري دارد كه مهم‌ترين آن دوندگي اين تيم است كه هميشه براي تيم هاي حريف يك مشكل بزرگ بوده است.

قلعه نويي در ادامه افزود: شنيدم كه آقاي ياوري از نزديك بودن ديدارهايش گلايه داشت پس من چه بگويم كه دو سال است با اين مشكل دست به گريبان هستم و هميشه هم تمكين كرده ام و همين مساله هميشه باعث شده تا استقلال نتواند يك ريكاوري خوب را انجام بدهد.

وي شرايط تيم استقلال را خوب توصيف كرد و افزود: فردا طبيعتاً به اين سه امتياز نياز داريم. اگرچه مي‌دانيم بازي بسيار سختي در مقابل فجر خواهيم داشت.

سرمربي استقلال تاكيد كرد: ما آخرين فيلم بازي اين تيم را آناليز كرده ايم و به تمام شرايط اين تيم آشنا هستيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا در اين ديدار محروم يا مصدومي هم داريد، گفت: متاسفانه كبه جزو بازيكنان مصدوم ما حساب مي شود كه بسيار بدشانس هم بود و در بازي قبل مقابل كاسپين قزوين تنها سه دقيقه بازي كرد و با مصدوميتي كه پيدا كرد بايد شش هفته از ميادين دور باشد.

قلعه نويي تاكيد كرد: اما خوشبختانه براي اين ديدار خسرو حيدري را خواهيم داشت و از او استفاده خواهيم كرد.

وي در پاسخ به اين سوال كه آيا بازيكنانتان آن بازي ضعيف در مقابل كاسپين را به فراموشي سپرده‌اند يا خير گفت: من قبل از اينكه بخواهيم جواب سوال شما را بدهم بايد از سرمربي و بازيكنان كاسپين تشكر كنم كه با تمام توان مقابل ما بازي كردند و نشان دادند كه بازيكنان بي ادعايي هستند كه مي‎توانند در آينده فوتبال ايران بدرخشند.

سرمربي استقلال تاكيد كرد: ما در آن بازي بسيار ضعيف بوديم و شايد مهم ترين علت آن اين بود كه خود را از پيش برنده مي دانستيم و تيم كاسپين را دست كم گرفته بوديم.

وي خاطرنشان كرد: اما شرايط ما در ليگ برتر با آن ديدار بسيار فرق دارد و ما فردا تنها به سه امتياز اين بازي فكر مي كنيم.

قلعه نويي در پاسخ به سوال يكي از خبرنگاران مبني بر اينكه روز گذشته تعدادي از طرفداران حجازي بر سر مزار ايشان عليه شما موضع گرفتند، گفت: من راجع به اين مساله صحبت نمي كنم اما اعتقاد دارم به جاي اينكه بنشينيم و چنين صحبت‌هايي را عنوان كنيم بهتر است براي رفتگان مان نماز و روزه بخوانيم و از خداوند متعال براي آنان طلب مغفرت كنيم.

وي تاكيد كرد: همه ما رفتني هستيم حتي پيامبر خدا هم با آن بزرگي و عظمتش دار فاني را وداع گفت و روزي من هم خواهم رفت و ما بياييم به جاي طرح چنين مسائلي با خواندن فاتحه آرامش به رفتگان خود بدهيم.

سرمربي تيم استقلال در خصوص انتقاد خبرنگاران از بازيكنان استقلال به دليل مصاحبه نكردن بعد از بازي‌هاي استقلال گفت: اين حق طبيعي شما است كه بازيكنان با شما صحبت كنند و بايد به اصحاب رسانه احترام بگذارند چرا كه كار شما اطلاع رساني است و مردم علاقه دارند نظر بازيكنان را در خصوص بازي بدانند.

وي تاكيد كرد: اما يك نكته را هم يادآوري مي كنم كه متاسفانه برخي از دوستان شما در جاي جاي مختلف ورزشگاه حتي نشست خبري با من مصاحبه مي كنند و من مجبورم دوباره همان حرف هاي قبلي را تكرار كنم.

قلعه نويي خاطرنشان كرد: خصوصاً وضعيت كه بدي كه ورزشگاه آزادي دارد و هر جاي كه آن مي ايستي از سقف آنجا آب چكه مي كند و من ديده ام كه همه شما به دليل ريزش آب از سقف ورزشگاه خيس مي‌شويد.

وي از رياست محترم جمهور كشور نيز خواست يك بودجه اي را براي ترميم ورزشگاه آزادي اختصاص دهد تا تنها ورزشگاهي كه چشم و چراغ فوتبال ايران است از اين وضعيت اسف بار بيرون بيايد.

سرمربي استقلال تاكيد كرد: اين مشكل را با ورزشگاه نقش جهان نيز داريم و من زماني كه به عنوان سرمربي در سپاهان مشغول به كار بودم به عينه شاهد بودم كه چند جوان به خاطر مسافت طولاني ورزشگاه تا شهر متاسفانه جان خود را از دست دادند.

وي خاطرنشان كرد: جناب آقاي صالحي اميري كه به عنوان سرپرست در ورزش و جانان مشغول به كار بودند يك بار عنوان كردند كه 3200 ورزشگاه نيمه كاره در كشور وجود دارد.

سرمربي استقلال تاكيد كرد: ما در كلنگ زني تبحر خاصي داريم كه من شاهد بودم براي ساختن مسجدي در مجموعه ورزشي آزادي حدود 500 نفر آمده بودند و كلنگ مسجد را زدند اما مدت ها است كه ديگر هيچ خبري از ساخت آن نيست.

قلعه نويي در پايان تاكيد كرد: اميدوار هستم جناب آقاي روحاني نگاه ويژه اي به اين قضيه داشته باشد تا تنها ورزشگاه بزرگ ايران بيش از اين از بين نرود.

كد خبر: 2194608

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۲ - ۱۴:۳۵

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن