تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من ادب آموخته خدا هستم و على، ادب آموخته من است . پروردگارم مرا به سخاوت و نيكى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819500496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نويي: فجر تيم سرسختي است/ به 3 امتياز بازي نياز داريم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: قلعه‌نويي: فجر تيم سرسختي است/ به 3 امتياز بازي نياز داريم
سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: مقابل تيم فجر بازي كردن سخت است اما ما به سه امتياز اين بازي نياز داريم بنابراين مي‌خواهيم پيروز از ميدان خارج شويم.


به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، امير قلعه‌نويي در كنفرانس خبري قبل از ديدار مقابل فجرسپاسي در هفته هجدهم ليگ برتر گفت: ما مي دانيم كه مقابل تيم جناب سرهنگ بازي كردن سخت است. ياوري به گردن فوتبال ما حق دارد و تيم هاي او شاخص هاي دوندگي دارند. آقاي ياوري از فاصله بازي‌ها انتقاد كرده است من بايد بگويم پس من چه بگويم كه نه تعطيلي داريم و نه استراحت!

سرمربي تيم فوتبال استقلال تصريح كرد: فردا نياز به 3 امتياز داريم در ليگ مقابل سپاهان بازي خوبي كرديم اما در جام حذفي مقابل كاسپين خوب نبوديم. فجر سپاسي براي بازي بسته به تهران آمده است. ظاهرا چند محروم در تيم دارند شرايط ما هم همين است. من براي مصدوميت كبه ناراحتم جاي تاسف است كه حداقل 6 هفته او را نداريم ناراحتي من به اين خاطر است كه او خيلي آماده بود اما نمي تواند تيم را همراهي كند.

قلعه‌نويي در خصوص شرايط فعلي بازيكنان تيمش تأكيد كرد: براي من هم جاي تعجب بود چرا بين بازي با سپاهان و كاسپين تا اين اندازه تفاوت بود؟! جا دارد به مربي كاسپين تبريك بگويم كه از لحاظ نظم دفاعي عملكرد فوق العاده اي داشتند. البته فجر سپاسي دونده است اما قطعا بازيكنان من با انگيزه بيشتري به ميدان رفته و سه امتياز اين بازي را كسب مي كنند.

وي افزود: بحث زمين چمن و مجموعه هاي ورزشي مهم است. از شخص دكتر روحاني تقاضا دارم كه بودجه خاصي براي ورزشگاه آزادي بگذارند چراكه در حال فرسوده شدن است.

انتهاي پيام/

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 27]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن