تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819171093




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه خلخال:تحركات اقتصادي دنيا نشانگر وزن تاثير گذار ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: امام جمعه خلخال:تحركات اقتصادي دنيا نشانگر وزن تاثير گذار ايران است
امام جمعه خلخال گفت: تحركات اقتصادي در دنيا نشانگر وزن تاثير گذار جمهوري اسلامي ايران است.


به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، حجت الاسلام والمسلمين امير رشتبري در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه خلخال گفت: تحركات اقتصادي و تحولات در بورس دنيا و ارتقاي شاخص‌هاي آنها نشان از وزن تاثيرگذار نظام جمهوري اسلامي ايران در دنيا است.

امام جمعه خلخال با اشاره به توافقات انجام شده هسته كشورمان در اجلاس ژنو گفت: دشمن در حال طراحي يك صحنه سياسي و تله‌گذاري براي نظام جمهوري اسلامي ايران است كه بايد توجه كنيم تا مسئولين و ملت با بصيرت در اين حيله و صحنه‌سازي دشمن به دام نيافتند.

رشتبري با اشاره به روز حمل و نقل گفت: رانندگان به لحاظ معاشرت در جامعه امانتدار باشند و اخلاق و سلوك رانندگي را مراعات نمايند.

وي با اشاره به بعضي از مسير هاي طولاني در شهرستان‌ها به مراكز كشور از عدم توجه رانندگان به بحث نماز و عدم توقف اتوبوس براي نماز در مسير راه انتقاد كرد و خواستار توجه و جديت رانندگان به پايداري موضوع نماز و اقامه آن شد.

رشتبري در بخش ديگري از سخنان خود تقوا را به عنوان ره توشه اي براي حضور در پيشگاه خداوند عنوان نمود و گفت:براي سفر همواره توشه‌اي لازم است و اين توشه در دنيا با موضوع تقوا در زندگي مطرح شده است.

وي به ديدگاه مقام معظم رهبري و توجه به مسائل فرهنگي اشاره كرد و گفت: همانطور كه به بحث اقتصاد، عمران، سياست بها مي دهيم بايد فرهنگ نيز با حساسيت بيشتري در اولويت توجه مسئولين و مردم باشد.

رشتبري تصريح كرد: در روز‌هاي اخير كه لايحه بودجه سال 93 به مجلس ارائه شده استعفاي بعضي از نمايندگان كار صحيح و مناسب نبوده و اين كار تنها موجبات خوشحالي دشمن و توجه بيشتر او به مسائل كشور را به دنبال داشته است.

امام جمعه خلخال به سالروز شهادت شهيد مفتح اشاره كرد و گفت: حوزه و دانشگاه دو مغز متفكر جامعه هستند و به گفته امام راحل اگر دشمن با جدايي اين دو مغز از هم پيروز شود هلاكت كشور و امت در آن خواهد بود.

به گزارش خبرگزاري فارس از اردبيل، وي بارش نعمت الهي برف و باران در مناطق مختلف شهرستان خلخال را يادآور شد و گفت: بارش اين نعمت الهي موجبات خوشحالي كشاورزان را به دنبال داشته است.

رشتبري در بخش پاياني سخنان خود گفت: نزديك به 35 سال از عمر پربركت نظام جمهوري اسلامي ايران مي گذرد ولي با اين كه اهالي شريف شهرستان خلخال با تقديم بيش از 500 شهيد و صدها آزاده و جانباز دين خود را به انقلاب ادا كردند اما آنطور كه بايد از خدمات نظام بهره مند مي شده نشده است. و نمايندگان مجلس بايد با بصيرت از توانمندي خود در راستاي تحقق اهداف مناطق حوزه انتخابيه خود تلاش كنند.

انتهاي پيام/62008/ي30

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن