تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):برای انسان عیب نیست که حقش تاخیر افتد، عیب آن است که چیزی را که حقش نیست بگیرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819582285




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افشاريان: پنالتي پرسپوليس درست نبود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: افشاريان: پنالتي پرسپوليس درست نبود
کارشناس داوري گفت: پنالتي‌ که صالحي براي پرسپوليس در ديدار با مس گرفت،‌ درست نبود.

  خداداد افشاريان در مورد نحوه قضاوت احمد صالحي داور ديدار پرسپوليس و مس کرمان گفت: بازي آنقدر راحت و آسان بود که نبايد در مورد داوري زياد بحث کنيم. زيرا اشتباهات فاحشي رخ نداد به غير از صحنه پنالتي پرسپوليس بازي کاملا ساکن بود و فقط صحنه‌هاي گل را ما مي‌ديديم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: رفتاري هم که سرمربي مس کرمان انجام داد رفتار منسوخ شده‌اي در فوتبال است و اين رفتار نامتعارف قابل توجيه نيست. قطعا قضاوت داور از سوي ناظر مسابقه مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد و بدون شک هيچ ناظري خودش را زير سؤال نمي‌برد. بحث در مورد داوري اين مسابقه بي‌مورد است هر چند به عقيده من پنالتي که براي پرسپوليس گرفته شد، درست نبود اما به غير از اين صحنه صالحي در ساير دقايق خوب قضاوت کرد.

داور بازنشسته فوتبال در مورد تمجيد سرمربي پرسپوليس از داوري گفت: خوشحالم که دايي که همواره منتقد داوران بوده امروز با داوران همراه شد. البته او يک برد در خارج از خانه به دست آورد و اکنون آرام شده است و از داوران تعريف مي‌کند. اما داوران هيچ وقت با به به کردن مربيان خوشحال نمي‌شوند و با ناراحتي و اه اه کردن آنها نيز ناراحت نخواهند شد.

افشاريان در مورد اينکه بازيکنان مس معتقدند دو پنالتي آنها ديده نشده است، گفت: من صحنه اول را نديدم اما در مورد صحنه دوم وقتي مهاجم مس با سر به توپ ضربه زد، توپ در حالي به دست بازيکن پرسپوليس خورد که پشتش به صحنه بود و اصلا آن صحنه نمي‌تواند پنالتي باشد. به هر حال وقتي تيم زير فشار است و شکست سنگيني مي‌خورد قطعا کوچکترين اشتباه داور به بزرگترين اشتباه آن تبديل مي‌شود. من به نظر بازيکنان مس احترام مي‌گذارم اما واقعيت آن است که به جز صحنه‌ پنالتي در ساير دقايق صالحي خوب قضاوت کرد.

وي در مورد رفتار مظلومي پس از گل سوم پرسپوليس که قصد داشت تيم مس را از ميدان بيرون بکشد، گفت:‌ مظلومي براي فوتبال خيلي زحمت کشيده است. شايد در کرمان زير فشار است. شايد در آن لحظه ناراحت شده و چنين تصميمي گرفته اما مربيان بهتر است بدانند که با چنين رفتارهايي فقط به خودشان ضربه مي‌زنند. مظلومي اخراج شد و روي سکو رفت و تيمش هم 6 گل خورد. و هيچ چيزي تغيير نکرد جز اينکه مظلومي در بازي بعدي هم محروم است پس بهتر است مربيان وقتي آرام هستند تصميم بگيرند.



جمعه 1392/09/22 18:31





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن