تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803246865




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خطيب نمازجمعه تهران: بايد در حل مشكلات اقتصادي به درون توجه كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: خطيب نمازجمعه تهران: بايد در حل مشكلات اقتصادي به درون توجه كنيم
البته مردم ما هوشيار و بيدارند و جنايت آمريكا را در دهه‌هاي اخير فراموش نكرده‌اند و حق دارند بگويند مرگ بر آمريكا. غرور و زياده خواهي باآمريكا عجين شده است و تا داشتن اين غرور نبايد اننظار حذف اين شعار را داشته باشند و بلكه ما كوبنده‌تر و قاطعانه‌تر اين شعار را مي‌گوييم. خطيب نمازجمعه تهران: بايد در حل مشكلات اقتصادي به درون توجه كنيم


خطيب نماز جمعه تهران با بيان اينكه در حل مشكلات اقتصادي به درون توجه كنيم،‏ خاطر نشان كرد: ما هم نيروي انساني ارزنده، هم جوانان انقلابي و هم منابع خوبي داريم مگر نه دشمن مي‌خواهد حقوق مسلم ما را بگيرد.

به گزارش خبرنگار ايلنا‏، آيت‌الله محمدعلي موحدي كرماني در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه تهران با اشاره به ديدار مقام معظم رهبري با اعضاي شوراي عالي انقلاب فرهنگي، اظهار داشت: در طي اين ديدار ايشان صحبت‌هاي مهمي را ابراز داشتند كه من قصد دارم به چند مورد از اهم صحبت‌هايشان اشاره كنم.
خطيب موقت نماز جمعه تهران گفت: مقام معظم رهبري فرهنگ و ارزش‌هاي فرهنگي را روح هويت ملت مي‌دانند و در همين زمينه تاكيد داشتند كه اقتصاد و سياست در ذيل و حاشيه و اصل فرهنگ است.
موحدي كرماني در ادامه افزود: مقام معظم رهبري خواستار تهيه پيوست فرهنگي در همه موضوعات شدند. اگر نظام مصوبات اقتصادي، سياسي، هنري و علمي داشته باشد بايد براي آن نيز پيوست فرهنگي تهيه كند تا مبادا ما از فرهنگ اسلامي‌مان دور شويم.
وي با بيان اينكه نظام و مسئولان و بالاخص شواري عالي انقلاب فرهنگي بايد فرهنگ را هدايت كنند‏، خاطرنشان كرد: ما بايد همانند باغبان كه در حفظ گل‌ها مي‌كوشد از فرهنگ حمايت كنيم. هم مردم و هم دولت موظف به پاسداري از فرهنگ هستند و نبايد از آن غافل بود.
خطيب موقت نماز جمعه تهران ادامه داد: دشمن بيدار است و صد‌ها رسانه صوتي، تصويري، مكتوب و اينترنتي مخصوصاً در جهان اسلام راه‌اندازي كرده است تا مردم و جواانان را از فر هنك اصيل ديني جدا كنند.
موحدي كرماني با بيان اينكه ما بايد كشورمان را از برنامه‌هاي خوب ارشادي، هدايت كننده و راهنما پركنيم، اظهار داشت: معتقد هستم ما بايد سي‌ دي متين منطقي و ارزشي توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي تهيه كنيم و‌ آن را در اختيار همه مردم و بالاخص مغازه‌داران و خانوار‌ها قرار دهيم. وقتي يك مغازه‌دار از آغاز كارش اين CD را پخش كند و يك بدحجاب وارد خيابان بشود و بيند كه خيابان پر شده است از اين فرياد كه: «خانم حرمت خون شهدا را حفظ كن» ديگر مفسده‌اي مشاهده نمي‌كنيم و مي‌بنيم در يك زمان كوتاه از اين وضيعت بد بدحجابي تغيير كرده است.
خطيب نماز جمعه تهران مسئله هيات‌مذاكره كننده ايراني و گروه ۱+۵ را مسئله مهمي دانست و تصريح كرد: با اينكه هيات مذاكره كننده، هياتي انقلابي، بيدار و هوشيار است اما لازم مي‌دانم تا به آنها تذكراتي كه از بيانات مقام معظم رهبري استخراج كرده‌ام را بيان كنم.
وي مذاكره را فرصت مناسبي دانست كه مي‌توان زيبايي‌هاي انقلاب را به غرب نشان داد‏، ابراز داشت: ما نبايد در مذاكرات فقط به مسئله هسته‌اي اكتفا كنيم و بايد در جنب آن زيبايي‌هاي انقلاب را نيز بيان كنيم و بتوانيم ايران هراسي را بزدايم. بايد به آن‌ها بگويم مبناي نظام اسلامي محبت و رفعت حتي كفار و غير مسلمانان است.
موحدي كرماني با بيان اينكه طرف مقابل مذاكره كننده را خوب بشناسيم و و با شگرد‌هايش آشنا شويم، ابراز كرد: ما نبايد گول لبخندهاي غرب و آمريكا را بخوريم علت اصلي دشمني آمريكا، هويت اسلامي ماست. آْن‌ها دشمن اسلامند و مبناي اسلام نفي سلطه است.مشكل اصلي آمريكا با ما هويت اسلامي ماست. از اين رو راه پرپيچ و خمي در پيش روست و بايد عزت، حكمت و مصلحت را در نظر گرفت و درحفظ آرمان‌ها و منافع حياتي كوشا بود.

خطيب موقت نماز جمعه تهران با بيان اينكه بايد در موقع نرمش، نرمش و در جاي اعمال قدرت و قهرمانانه بودن، قهرمانانه عمل كرد اظهار داشت: ما بايد اگر امتيازي مي‌دهيم اقلاً به‌‌ همان اندازه نيز امتياز بگيريم. به قول حضرت علي (ع) نبايد به دشمن خوش گمان بود. چرا كه هر چه بيشتر امتياز بدهيم عطش آمريكا و ۱+۵ بيشتر خواهد شد و آن‌ها سيري ناپذير هستند.
عضو جامعه روحانيت مبارز با اشاره به صحبت‌هاي اخير مقامات آمريكايي گفت: هنوز مركب توافقات خوش نشده آنها زير همه چيز زده‌اند و مغرورانه مي‌گويند همه گزينه‌ها روي ميز است. آن‌ها وقيحانه مي‌گويند ما به ايران اعتماد نداريم ما به هم به شما اعتماد نداريم.
وي ادامه داد: بعضي‌ها فكر مي‌كنند پاي بندي به اصول مانع از توافقات مي‌شود اما بايد گفت" پاي بندي بيشتر مانع از زياده خواهي و نشان دهنده هيبت قهرمانانه ما است.
آيت الله موحدي كرماني با بيان اينكه در حل مشكلات اقتصادي به درون توجه كنيم،‏ خاطر نشان كرد: ما هم نيروي انساني ارزنده، هم جوانان انقلابي و هم منابع خوبي داريم مگر نه دشمن مي‌خواهد حقوق مسلم ما را بگيرد.
خطيب نماز جمعه تهران ادامه داد: آن‌ها مي‌گويند هيچ از تحريم كم نمي‌كنند، به درك كه كم نمي‌كنند ما خودمان از تحريم‌ها كم مي‌كنيم و مچتان را مي‌گيريم، پول‌هايمان را بلوكه كرده‌اند. يعني دزدي و بايد به آن‌ها گفت: آيا به اين دزدي افتخار مي‌كنيد.
وي با بيان اينكه اوباما از شعار مر گ بر امريكا و مرگ بر اسرائيل ناراحت بود و اين ناراحتي را بيان كرد، اظهار داشت: البته مردم ما هوشيار و بيدارند و جنايت آمريكا را در دهه‌هاي اخير فراموش نكرده‌اند و حق دارند بگويند مرگ بر آمريكا. غرور و زياده خواهي باآمريكا عجين شده است و تا داشتن اين غرور نبايد اننظار حذف اين شعار را داشته باشند و بلكه ما كوبنده‌تر و قاطعانه‌تر اين شعار را مي‌گوييم.

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن