تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بدانيد هر كس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در قرآن است عمل كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804513137




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نبي: كي روش پيشنهاد كاپلو را رد كرد!/ حريفان تداركاتي فردا بررسي مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نبي: كي روش پيشنهاد كاپلو را رد كرد!/ حريفان تداركاتي فردا بررسي مي‌شوند
دبير كل فدراسيون فوتبال از رد پيشنهاد بازي دوستانه با روسيه توسط كي روش خبر داد و گفت كه تكليف بازي‌هاي تداركاتي تيم ملي در جلسه‌ فردا (شنبه) مشخص مي شود.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مهدي محمدنبي كه به تازگي از سفر برزيل و حضور در مراسم قرعه‌كشي جام جهاني 2014 به ايران بازگشته در برنامه "ورزش و مردم" حاضر شد و درباره پيشنهادهايي كه تيم‌هاي حاضر در اين مراسم به ايران براي برگزاري بازي دوستانه كرده‌اند، توضيح داد : كاپلو ، سرمربي روسيه پيش از انجام قرعه‌كشي پيشنهاد بازي دوستانه‌اي را در اسفند ماه و در يكي از شهرهاي روسيه به كي‌روش داد. اما كي‌روش پس از مشخص شدن قرعه ايران با آن مخالفت كرد و گفت در نظر دارد با تيم‌هاي آفريقايي و اروپاي شرقي بازي دوستانه برگزار كند.

وي همچنين درباره مخالفت كي‌روش با برگزاري بازي دوستانه با تيم‌هاي حاضر در جام جهاني، افزود: به هر حال به خاطر اين كه احتمال دارد در مراحل بعدي جام جهاني به اين تيم‌ها بخوريم با آنها بازي دوستانه برگزار نخواهيم كرد! كي‌روش نيز چند بازي دوستانه را مدنظر دارد و فردا (شنبه) در جلسه‌اي با حضور او و كفاشيان اين پيشنهادها را بررسي خواهيم كرد. همچنين در اين جلسه راجع به كمپ تيم ملي صحبت مي‌كنيم.

دبير كل فدراسيون فوتبال در تشريح ساير دستاوردهاي سفر به برزيل، گفت: زماني كه قرعه ايران و همگروهي‌اش با آرژانتين اعلام شد،‌ هم همه‌اي در سالن به وجود آمد. اين هم همه يك بار هم زمان اعلام همگروهي ايتاليا و انگليس ديده شد. همچنين در آنجا مربيان بزرگي مثل كاپلو، دل بوسكه، يا بازيكنان بزرگي همچون زيدان به سمت كي‌روش مي‌رفتند كه نشان مي‌دهد او در دنيا جايگاه بالايي دارد. سرمربي تيم ملي همچنين از همگروهي ايران با آرژانتين، نيجريه و بوسني و هرزگوين خوشحال بود. با اين حال صعود ما بستگي به شرايط آمادگي تيم ملي دارد .

نبي همچنين راجع به كمپ تيم ملي فوتبال ايران در برزيل، تصريح كرد: يكي از نكات مثبت برنامه ما براي جام جهاني 2014 برزيل محل اقامت تيم ملي در سائوپائولو است. فاصله اين كمپ تا فرودگاه و همچنين فاصله هتل تا محل تمرين حداكثر 15 دقيقه‌ بوده و امكاناتي هم كه باشگاه كورينتيانس در اختيار ما قرار مي‌دهد بسيار درجه يك است. ما طبقه هشتم هتل را به صورت كامل براي تيم ملي ايران گرفته‌ايم و كسي را به آنجا راه نمي‌دهيم. اين طبقه 40 اتاق دارد و از لحاظ ايمني، امنيتي و آرامش، آن را فقط براي تيم ملي رزرو كرديم. همچنين محل بازي‌ها نيز در سه شهر غير از سائوپائولو است، اما سائوپائولو با اين سه شهر حداكثر يك ساعت فاصله دارد.

وي در ادامه راجع به آژانس‌هاي مسافرتي كه براي بردن هواداران به برزيل تبليغ مي‌كنند، تاكيد كرد: فدراسيون فوتبال به هيچ وجه هيچ آژانسي را تحت نظر ندارد و دوستان بايد مراقب باشند كه قراردادي براي اعزام نبندند.

نبي در رابطه با توهين برخي‌ ايراني‌ها در صفحه شخصي ليونل مسي، عنوان كرد: فوتبال حد و مرز ندارد. بازيكنان و تيم‌هاي بزرگ در دنيا متعلق به كشور خاصي نيستند، به هر حال شايد هموطنان ما هم به خاطر علاقه‌اي كه به مسي داشتند نسبت به او واكنش نشان دادند! اما فدراسيون به دنبال اين است تا از او دلجويي كند.

به گزارش ايسنا، خبري مبني بر حضور سيد مهدي رحمتي در ليست 50 نفره كي‌روش جهت اعزام جام جهاني رسانه‌اي شده بود، اما دبير كل فدراسيون فوتبال اين موضوع را تكذيب كرد و گفت: كي‌روش تازه امروز به تهران مي‌آيد و هيچ ليستي را به ما نداده است.

نبي همچنين تعامل بين باشگاه‌ها و تيم ملي را در راستاي موفقيت تيم ملي در جام جهاني بسيار مهم خواند و با انتقاد از برنامه AFC براي ليگ قهرمانان آسيا، خاطر نشان كرد: برنامه‌ريزي كنفدراسيون فوتبال آسيا براي كشورهاي شرق آسيا است و تيم‌هاي غرب آسيايي متضرر مي‌شوند. با اين حال آقاي كفاشيان در كميته‌ مسابقات پيشنهادي را ارائه خواهد كرد كه در صورت موافقت بعد از 2016 اجرايي خواهد كرد.

مهدي محمد نبي در بخش ديگري از صحبت‌هايش راجع به راي اخير كميته‌ انضباطي و استيناف عليه علي دايي، گفت: مربياني مثل علي دايي، امير قلعه‌نويي و محمد مايلي كهن در كنار مسئولان كميته‌ انضباطي زحمت مي‌كشند، احتمال دارد آيين‌نامه ما مشكل داشته باشد و با قوانين مدني كشور مطابق نباشد، اما آن را فيفا تصويب كرده و ما استفاده مي‌كنيم. علي دايي گفته ساير مربيان هم اظهاراتي عليه داوران داشته‌اند، اما بايد در خواست كننده اي باشد تا به آن رسيدگي شود. پرونده‌اي كه خواهان دارد در كميته‌ انضباطي رسيدگي مي‌شود. ما مدعي العموم نيستيم كه به همه اظهارات ورود كنيم.

وي همچنين در پاسخ به اين پرسش كه آيا راي كميته‌ انضباطي درباره پرونده‌ شكايت از داوران نيز اعلام خواهد شد؟ اظهار كرد: اين راي ظرف دو هفته‌ آينده اعلام مي‌شود. حسن‌زاده ، رييس كميته‌ انضباطي براي حضور در كميته‌ داوران غرب آسيا به اردن رفته و زماني كه برگردد قطعا راي را صادر مي‌كند.

انتهاي پيام

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن