تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819090811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلويزيون صحبت‌هاي مرا حذف مي‌كند/ اميدوارم حق به حقدار برسد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تلويزيون صحبت‌هاي مرا حذف مي‌كند/ اميدوارم حق به حقدار برسد
سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي شيراز با انتقاد از رسانه ملي گفت اگر قرار است مصاحبه او پخش شود بايد اين كار به صورت كامل انجام پذيرد و نه فقط 30 ثانيه از آن به صورت گزينشي بر روي آنتن برود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود ياوري در نشست خبري پيش از بازي با استقلال اظهار داشت: اولا كه از حضور رسانه‌ها در اين جلسه و آن هم روز جمعه تشكر مي‌كنم. اما بايد بگويم از نظر من اين يك نوع بي احترامي است كه من اينجا پنج دقيقه صحبت كنم و صدا و سيما فقط 30 ثانيه از گفته‌هاي مرا پخش كند. من به اين موضوع اعتراض دارم.

وي افزود: ساعت 4 صبح از شيراز راه افتادم و از خواب و تمرين زده‌ام اما هميشه بايد مصاحبه كليشه‌اي انجام دهيم كه استقلال تيم خوبي است، ما هم آماده‌ايم و .... من از مسئولان خواهشمندم اجازه بدهند ما در همان شهر خودمان با رسانه‌هاي محلي مصاحبه كنيم و مجبور نباشيم در اين نشست‌ها حضور پيدا كنيم.

سرمربي تيم فوتبال فجرسپاسي در ادامه اظهار داشت: هر دو تيم شرايط خوبي دارند. بازيكنان ما با عشق براي اين بازي تمرين كرده اند با اين حال من از سازمان ليگ گلايه دارم. ببينيد من حتي به شوخي به آقاي بهروان گفتم كه ايشان عضو هيات مديره باشگاه گسترش فولاد هستند. گسترش فولاد پنج شنبه با سپاهان بازي كرده و پنج نشنبه هفته آينده هم با ما بازي دارد. اما ما شنبه با استقلال بازي مي كنيم و بايد چهار روز بعد با گسترش فولاد بازي كنيم.

ياوري افزود: من همچنين از سازمان ليگ مي‌خواهم كه از داوران باتجربه تر براي اين ديدارها استفاده كند. من براي آقا خورشيدي داور مسابقه احترام قائلم با اين حال اميدوارم در اين بازي عدالت رعايت شود و حق به حقدار برسد.

وي ضمن تاكيد بر حمايت از "كارلوس كي‌روش" افزود: در شرايط فعلي همه بايد از كي‌روش حمايت كنيم. ببينيد ما در جام جهاني 1998 آمريكا را برديم كه اين موضوع باعث خوشحالي مردم شد. عليرضا سليماني هم يك بار در يكي از كشتي هاي خود حريفاني از آمريكا و شوروي را برد و باعث شور و شادي مردم شد.

ياوري در پايان از محمدرضا حسيني، فرشيد اسماعيلي و سعيد قزل به عنوان بازيكنان مصدوم تيم ياد كرد و همچنين گفت انصاري سه اخطاره است و به بازي نمي‌رسد.

كد خبر: 2194571

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۲ - ۱۳:۴۴

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن