تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):حق زبان، دور داشتن آن از زشت گويى، عادت دادنش به خير و خوبى، ترك گفتار بى فايده و ني...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819061189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در نشست ستاد دائمي تسهيلات سفر بيان شدقشم براي ميزباني بهتر از گردشگران نوروزي آماده مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در نشست ستاد دائمي تسهيلات سفر بيان شدقشم براي ميزباني بهتر از گردشگران نوروزي آماده مي‌شود
ستاد تسهيلات دائمي سفرهاي قشم براي ميزباني بهتر از ميهمانان در تعطيلات دهه فجر و عيد نوروز تشكيل جلسه داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قشم به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان منطقه آزاد قشم، فرزين حقدل قائم مقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي منطقه آزاد قشم گفت: هدف از برگزاري اين جلسه تهيه تداركات براي استقبال از مسافران نوروزي در جزيره قشم است.

وي در اين جلسه به بررسي مسائل و مشكلات موجود، ارائه راهكارهاي لازم، نظارت و كنترل بر بازارها، اصناف و اماكن اقامتي، اطلاع‌رساني جامع به مسافران در سطح شهر و ورودي‌هاي جزيره همچنين از طريق پرتال سازمان منطقه آزاد، توزيع پكيج‌ها، بروشورها و نقشه‌هاي مورد نياز، هماهنگي امور اجرايي، تهيه آمار و اطلاعات ورود و خروج خودروها و مسافران، نظارت بر حمل و نقل دريايي، تعريف فعاليت‌هاي كميته‌ها و ساير موارد مربوطه مورد بررسي قرار گرفت.

اين نشست با حضور دكتر سايباني مشاور اجرايي مديرعامل و هماهنگ‌كننده امور و معاون توسعه مديريت سازمان منطقه آزاد قشم، حقدل قائم مقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي قشم و روساي كميته‌هاي ستاد برگزار شد.

حقدل تصريح كرد: كميته‌ها شامل، كميته هماهنگي ادارات و نهادها، كميته بازرسي و نظارت، كميته هماهنگي و پيگيري كميته بازرگاني، كميته اطلاع‌رساني و تبليغات، كميته پشتيباني و امور اجرايي، كميته اطلاعات و آمار كميته امنيت و حفاظت، كميته بهداشت و درمان، كميته حمل و نقل دريايي، كميته فرهنگي و آموزشي مي باشد كه فعاليت خود را آغاز كرده است.

قائم مقام ستاد دائمي تسهيلات سفرهاي منطقه آزاد قشم اظهار داشت: جزيره قشم يكي از مهم‌ترين مراكز گردشگري كشور محسوب مي‌شود، سازمان منطقه آزاد قشم با توجه به اهميت گردشگري با تشكيل مداوم اين جلسات براي جشن‌هاي نوروزي و استقبال از گردشگران برنامه ريزي‌هاي لازم و تسهيلات مورد نياز را فراهم مي‌آورد.

انتهاي پيام/88001/ل

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن