تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند عزو جل كه فرموده است: از صبر و نماز كمك بگيريد، صبر، روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818918342




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خبر بد براي تيم فوتبال استقلال/ نيلمار در تيم الريان قطر مي‌ماند!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: خبر بد براي تيم فوتبال استقلال/ نيلمار در تيم الريان قطر مي‌ماند!
"نيلمار" مهاجم برزيلي تيم فوتبال الريان قطر خبر بازگشتش به تيم اينترناسيونال برزيل را تكذيب كرد تا اين بازيكن همانند سال گذشته در ليگ قهرمانان آسيا مقابل استقلال بازي كند.

به گزارش خبرنگار مهر، نيلمار يكي از خطرناكترين مهاجمان ليگ فوتبال قطر است كه در تيم الريان بازي مي‌كند. در حالي كه رسانه هاي برزيلي خبر داده بودند اين بازيكن در نقل و انتقالات زمستاني تيم الريان را ترك مي‌كند و به تيم اينترناسيونال برزيل بر مي‌گردد ولي اين بازيكن خبر بازگشتش به برزيل را رد كرد.

نيلمار در اين خصوص گفت: من نسبت به تيم اينترناسيونال احساس دين مي‌كنم و فوتبالم را مديون اين باشگاه هستم ولي من فعلا با باشگاه الريان قطر قرارداد دارم و به اين قرارداد متعهدم. در قطر زندگي خوب و راحتي با خانواده ام دارم و از اينكه اينجا هستم، اصلا احساس پشيماني نمي‌كنم.

اين در حالي است كه تيم الريان قطر به همراه استقلال، الجزيره امارات و الشباب عربستان در گروه اول ليگ قهرمانان آسيا قرار دارد. نيلمار فصل گذشته هم با تيم الريان مقابل استقلال بازي كرده بود.

كد خبر: 2194406

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۲ - ۱۰:۴۶

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن