تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):دوست ندارم جوانى از شما [شيعيان] را جز بر دو گونه ببينم: دانشمند يا دانشجو.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819800686




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيمان اكبري: قيمت يك بازيكن باريج اسانس برابر با چهار بازيكنِ من است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: پيمان اكبري: قيمت يك بازيكن باريج اسانس برابر با چهار بازيكنِ من است
سرمربي تيم واليبال پيكان پس از شكست مقابل باريج اسانس گفت: شرايط تيم پيكان حاد نيست و مي توانيم با بهره گيري از فرصت، نتيجه را جبران كنيم.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، پيمان اكبري پس از سومين شكست متوالي پيكان در ليگ برتر واليبال اظهار كرد: شرايط تيم ما اصلا خوب نبود. تيم باريج اسانس واقعا خوب كار كرد. همين انتظار هم از تيم واليبال باريج اسانس مي‌رود كه خوب بازي كند. با توجه به سرمايه گذاري هايي كه كاشان انجام داده و چند بازيكن خوب تيم ملي را جذب كرده است نمايش چنين بازي هاي خوبي از اين تيم انتظار مي رود. البته من هم فكر مي كنم بازيكنانم مي توانستند بهتر از اين كار كنند. بازيكنان با تجربه من قدري ترس از باخت دارند. همين موضوع موجب مي شود كه كارايي تيمي ما پايين بيايد.

وي افزود: در ست سوم جايي كه من بازيكنان جوانتر خود را ه ميدان فرستادم چون هيچ استرسي نداشتند خيلي بهتر نتيجه گرفتيم. حالا به نظرم خيلي هم شراط تيم پيكان حاد نيست. هشت تيم به پلي آف مي روند و تا پايان مرحله مقدماتي مي توان از فرصت استفاده كرد و نتيجه را جبران كرد.

سرمربي تيم واليبال پيكان يادآور شد: قيمت يك بازيكن تيم باريج اسانس برابر با چهار بازيكن تيم من است. اي موارد را هم بايد در نظر بگيريم كه باشگاه ها بر چه اساسي بسته مي شوند و شرايط چگونه است. فعلا ما در همين حد هستيم. هنوز دير نشده است. ما فرصت داريم تا نتايج رقم خورده را جبران كنيم.

انتهاي پيام

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن