تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام جواد (ع):مؤمن نيازمند سه چيز است: توفيقى از پروردگار، پند دهنده اى از درون خويش و پذيرش از نصيح...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819028930




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در نامه تاج به كفاشيان طرح سازمان ليگ براي ليگ برتر و جام حذفي


واضح آرشیو وب فارسی:فردا نیوز: در نامه تاج به كفاشيان طرح سازمان ليگ براي ليگ برتر و جام حذفي
رئيس سازمان ليگ برتر در نامه‌اي به رئيس فدراسيون فوتبال پيشنهادات هيئت رئيسه سازمان ليگ جهت برگزاري رقابت‌هاي ليگ برتر و جام حذفي را ارائه داد.
تسنيم: رئيس سازمان ليگ برتر در نامه‌اي به رئيس فدراسيون فوتبال پيشنهادات هيئت رئيسه سازمان ليگ جهت برگزاري رقابت‌هاي ليگ برتر و جام حذفي را ارائه داد.

به گزارش سايت سازمان ليگ برتر، مهدي تاج در نامه‌اي به علي كفاشيان پيشنهادات هيئت رئيسه سازمان ليگ جهت برگزاري مسابقات ليگ برتر و جام حذفي فصل جاري را با توجه به شرايط آماده‌سازي تيم ملي جهت حضوري قدرتمند در جام جهاني ارائه كرد. در اين نامه آمده است:

پيرو مصوبه هيئت رئيسه سازمان ليگ و برگزاري جلسات مكرر در رابطه با هماهنگي برگزاري مسابقات ليگ با روند آماده‌سازي تيم ملي جمهوري اسلامي ايران موارد ذيل جهت استحضار ايفاد مي‌شود:

1 - اهتمام جدي اين سازمان انجام تعاملات لازم با كادر فني تيم ملي و ايجاد هماهنگي لازم در راه برگزاري ليگ برتر و جام حذفي در تمرينات و مسابقات تيم ملي بوده و اين امر را به عنوان يك تكليف مبناي عمل خود قرار داده است.

2 - با توجه به برگزاري قرعه‌كشي مسابقات جام جهاني 2014 و از آنجا كه سرمربي تيم ملي روند آماده‌سازي خوب براي تيم ملي را خواسته‌اند به منظور همكاري در روند فوق الذكر و ايجاد بستري مناسب براي انجام فعاليت‌هاي آماده‌سازي تيم ملي و به جهت فراهم سازي شرايطي كه نتايج احتمالي متوجه فدراسيون و سازمان ليگ حرفه‌اي نباشد، برنامه‌هاي پيشنهادي زير جهت بررسي و ابلاغ تصميمات آن فدراسيون ارائه مي‌شود.

الف) امكان برنامه‌ريزي مسابقات ليگ حرفه‌اي و اتمام آن تا 20 فروردين 1393 فراهم است.

ب) امكان برنامه‌ريزي و برگزاري مسابقات ليگ حرفه‌اي و حذفي با فاصله‌هاي كمتر كه تا تاريخ 28 اسفند 92 مسابقات ليگ خاتمه يابد، فراهم است.

با توجه به موارد فوق پيشنهاد مي‌شود:

1 - با توجه به تعيين شدن 8 تيم صعود كننده به مرحله بعدي مسابقات جام حذفي مقرر فرماييد كه ادامه مسابقات جام حذفي برگزار و يا اقدام ديگري را ابلاغ مي‌نماييد.

2 - با توجه به مطالب مطروحه در رابط با بازيكنان تيم ملي در همراهي تيم‌هاي باشگاهي خود در ليگ قهرمانان آسيا 2014، تصميم‌گيري در اين موضوع را در اراده و صلاحيت آن فدراسيون محترم و باشگاه‌هاي ذي‌ربط مي‌دانيم و استدعا داريم تصميمات نهايي را مقرر نماييد.

با آرزوي موفقيت براي تيم ملي فوتبال جمهموري اسلامي ايران در مسابقات جام جهاني 2014 برزيل مستدعي است اوامر عالي امر به ابلاغ فرماييد.

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فردا نیوز]
[مشاهده در: www.fardanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن