تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 16 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن از اندك خدا خشنود مى شود و بسيارش او را ناراحت نمى كند و منافق از اندك خدا نا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805078359




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزير اطلاعات:فايل سخنان منتسب به هاشمي را نشنيده ام


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاين: وزير اطلاعات:فايل سخنان منتسب به هاشمي را نشنيده ام


سياست > دولت - وزير اطلاعات مي گويدموضوع فايل صوتي منتسب به هاشمي رفسنجاني را نه ديده و نه شنيده است.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، حجت الاسلام محمود علوي وزير اطلاعات در حاشيه جلسه هيات دولت در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه آيا وزارت اطلاعات موضوع فايل صوتي منتسب به هاشمي رفسنجاني كه از سوي وي گفته شده جعلي است را پيگيري مي‌كند يا خير، گفت:«بنده نه فايل صوتي را شنيده‌ام و نه ديده‌ام.يعني فرصت نكرده‌ام آن را ببينم،»

نقل قولي از هاشمي در مراسم سالگرد آيت الله صالحي مازندراني كه در آن رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام بمباران شيميايي در سوريه را محكوم كرده بود، اظهاراتي كه از آن استنباط مي شد او بشار اسد را مسئول بمباران شيميايي دانسته و موجي از انتقادها را به دنبال داشت. هاشمي در جريان سفر به سواد كوه در سخنراني اش در مراسم سالگرد آيت الله صالحي، گفته بود: «مردم سوريه بيش از 100 هزار كشته و 8 ميليون آواره دادند در داخل و خارج، زندان ها پر از مردم، زندان ها جا ندارد بعضي از ورزشگاه ها را گرفتند، آنها را پر كردند شرايط بدي بر مردم حاكم است مردم از يك طرف از طرف خود حكومتشان بمباران شيميايي مي شوند و از طرف ديگري امروز منتظر بمب هاي آمريكا بايد بمانند .»

در ادامه نيز انتشارويدئويي منتسب به هاشمي كه اين اظهارات در آن بيان شده بود، موجب شد زاكاني از نمايندگان تهران در نطق خود در مجلس خواستار تكذيب اين اظهارات از سوي هاشمي رفسنجاني شود.

هر چند بين صدا و تصوير منتشره ارتباط دقيقي وجود نداشت و مخاطب مي بايست با حدس اين سخنان را اظهارات هاشمي تلقي كند،ولي اظهارات علي مطهري در حاشيه يك جلسه علني مجلس در خصوص اين ويدئو و بيان اينكه اين اظهارات از سوي هاشمي بيان شده موجب شدتا همه منتظر واكنش شخص هاشمي رفسنجاني باشند.

چند روز بعد از اين واكنش ها، آيت الله هاشمي رفسنجاني 16 شهريور ماه در ديدار اعضاي كميته فرزندان شاهد و ايثارگران، با محكوم كردن شديد تهديدات اخير آمريكا و برخي كشورهاي غربي عليه كشور سوريه گفت:«متأسفانه مردم سوريه كه حدود دو سال است درگير جنگ داخلي و انواع رنج‌ها وآوارگي كم‌سابقه هستند، در حال حاضر نيز مورد تهديد خارجي به بهانه‌هاي هنوز اثبات نشده استفاده از سلاح شيميايي قرار گرفته‌اند.»

هاشمي در آن جلسه تاكيد كرد كه اخيراً نقلي از بنده در مورد سوريه «بهانه سوء استفاده و تخريب‌هاي جديد توسط برخي رسانه‌ها را فراهم كرد كه به هيچ وجه صحيح نيست.»(ايــنـــجـــا)

براساس خبر منتشر شده از سوي تسنيم، وزير اطلاعات در حاشيه جلسه امروز هيات دولت، همچنين اضافه كرده است كه اگر درخواستي در اين زمينه باشد،آن را پيگيري مي كند.

وي گفته است:«اگر چنين درخواستي براي پيگيري انجام شود قطعا در تشكيلات اين موضوع بررسي مي‌شود، اما نتيجه نهايي در اين زمينه نبوده است.»

وزير اطلاعات در خصوص رخداد هاي مراسم ختم والده سرلشكر قاسم سليماني مبني بر برخورد يكي از محافظان وي با خبرنگاران گفت: بنده در مراسم ختم مادر سرلشكر سليماني شركت كردم، قصد خروج از مسجد را داشتم يك جواني نزد من آمد و رزومه كاري و مقاله‌هايي كه در رابطه با بحث‌هاي امنيتي نوشته بود را به من داد.

وي افزود: اين جوان تلاش مي‌كرد كه در هنگام خروج من به اصطلاح كسي مزاحم نشود. آن فرد تا درب خروجي بنده را مشايعت كرد تا اينكه خبرنگاران نزد من آمدند و سوالاتي را مطرح كردند كه در اين بين آن فرد برخورد خوبي را با يكي از خبرنگاران نداشت.
وزير اطلاعات خاطر نشان كرد: من به او گفتم كه اين كار شما درست نيست. از خبرنگاران نيز عذرخواهي كردم و گفتم وي ارتباط كاري با بنده ندارد و خودسرانه پيش ما راه افتاده بود.
علوي با بيان اينكه همه خبرنگاران مانند آحاد ملت براي ما عزيز هستند تصريح كرد: بنده قبلا هم گفته بودم و الان هم مي‌گويم كه اگر او در مرحله گزينش بود، او را تاييد نمي‌كردم، هر چند كه او از خبرنگاران عذرخواهي كرد و بنده هم از اين قشر عزيز عذرخواهي مي‌كنم.
وي خاطر نشان كرد: با اقشار مختلف مردم كار كرده‌ام. عزيزان وقتي ما را مي‌بينند ابراز محبت مي‌كنند و عكس يادگاري مي‌گيرند، اما مشاهده شده است كه افرادي برخي محافل از اين عكس‌ها سوء استفاده مي‌كنند و مي‌گويند ما با چنين افرادي ارتباط داريم. خوب است شما عزيزان اطلاع‌رساني خوبي در اين زمينه انجام دهيد تا چنين مشكلاتي پيش نيايد.

/212 219

چهارشنبه 27 شهريور 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاين]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن