تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819205060




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بر اساس يك نظرسنجي جديد مردم آمريكا نسبت به عملكرد اوباما ناراضي‌تر از قبل هستند


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: بر اساس يك نظرسنجي جديد مردم آمريكا نسبت به عملكرد اوباما ناراضي‌تر از قبل هستند
بر اساس يك نظرسنجي جديد بيشتر مردم آمريكا، نسبت به عملكرد باراك اوباما، رئيس‌جمهور كشورشان به ويژه در حوزه‌هاي شغلي ناراضي هستند.


به گزارش خبرنگار بين‌الملل برنا، بر اساس نظرسنجي جديدي كه در آمريكا صورت گرفته مشخص شده است كه بيشتر مردم آمريكا از عملكرد رييس‌جمهور كشورشان ناراضي هستند.

نتايج نظرسنجي مشترك شبكه خبري «ان‌بي‌سي نيوز» و «روزنامه وال‌استريت ژورنال» نشان مي‌دهند كه بيشتر مردم آمريكا، نسبت به عملكرد باراك اوباما، رئيس‌جمهور كشورشان به ويژه در حوزه‌هاي شغلي ناراضي هستند و بدترين نمره را از زمان آغاز رياست‌جمهوري‌ به وي داده‌اند.

در اين نظرسنجي بيش از نيمي از پرسش‌شوندگان اعلام كرده‌اند كه اوباما با چالش‌هاي درازمدت در اداره اين كشور روبرو خواهد بود.

در اين بررسي، تنها 28 درصد از مردم آمريكا به اوباما از لحاظ دستيابي به اهداف خاصش نمره بالايي داده‌اند (16 نمره پايين‌تر از ژانويه گذشته)؛ ضمن اينكه 37 درصد به وي به خاطر صداقت و رو راست بودن نمره خوب داده‌اند (نمره رئيس‌جمهور از ماه ژوئن 5 نمره افت كرده است). اوباما از لحاظ توانايي مديريت بحران‌ها نيز 5 نمره كمتر از قبل دريافت كرده است.

رئيس جمهور آمريكا طي سال گذشته با چالش‌هاي زيادي روبرو بوده است: افشاي جاسوسي‌هاي آژانس امنيت ملي آمريكا، تعطيلي دولت در ماه اكتبر، مسائل مربوط به طرح خدمات درماني اوباما موسوم به اوباماكر و مديريت آقاي اوباما در بحران سوريه از جمله مهمترين مسائلي بوده كه انتقاد از رئيس جمهور در حوزه‌هاي مختلف را به همراه داشته‌اند.

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن