تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان مؤمن، در پشت دل اوست و دل منافق، در پشت زبان او، زيرا مؤمن هرگاه بخواهد سخنى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819696490




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

كلاهبردار اينترنتي در كرج دستگير شد


واضح آرشیو وب فارسی:برنا نيوز: كلاهبردار اينترنتي در كرج دستگير شد
رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي سيستان وبلوچستان از دستگيري عامل كلاهبرداري اينترنتي 198 ميليون توماني از شهروند زاهداني در كرج خبر داد.


به گزارش سرويس اجتماعي برنا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ دوم كارآگاه حسيني پور در رابطه با اين خبر اظهار كرد: خانمي با داشتن مرجوعه قضايي به اداره مبارزه با جرايم سايبري اين پليس مراجعه و گفت مشكلات متعددي در زندگيم به‌وجود آمده بود كه تمامي ابعاد روابط شخصي و كاري‌ام را تحت تاثير خود قرار داده بود.

وي در ادامه اظهاراتش گفت: به همين دليل از طريق اينترنت در جست‌وجوي سايتي بودم كه راهنمايي بگيرم و در اصل مي‌خواستم بدون اينكه كسي متوجه شود طالع خود را ببينم و فال بگيرم. لذا با سايتي آشنا شدم كه شماره تماسي را قرار داه بود كه با آن تماس گرفتم و خانمي جوابگو بود و من بدون شناختن آن خانم شروع به بيان تمامي وقايع زندگي و مشكلاتم كردم.

سرهنگ حسيني پور افزود: اين زن در ادامه اظهارتش به پليس گفت آن خانم ابتدا درخواست مبلغ 400 هزار ريال كرد و گفت فردا با وي تماس بگيرم و شماره حساب اعلام كرد كه بنده مبلغي را به حسابش واريز كرده و فرداي آن روز تماس گرفتم كه گفت طالع شما را ديده‌ام و شما كاملا از نظر علمي، تحصيلي و آينده خود جادو شده‌ايد، من كاملا باور كرد‌م و سپس درخواست مبلغ 12 ميليون ريال جهت حل مشكلات كرد كه در نهايت طي يك الي دو ماه كه با خانم مذكور در تماس بودم، جمعا مبلغ 198 ميليون تومان اخاذي كرد و حال جوابگوي هيچ‌ يك از شماره تماس‌هايي كه داده بود است.

رئيس پليس فتاي فرماندهي انتظامي سيستان وبلوچستان تصريح كرد: با توجه به اهميت موضوع بلافاصله كارآگاهان پليس فتا وارد عمل شدند و با اقدامات فني مشخصات اسمي متهمه را شناسايي و تمامي حساب‌هاي بانكي وي كه در چندين بانك مختلف بود شناسايي و پرينت آن‌ها اخذ و مشخص شد متهمه در اعلام مشخصات تمامي حساب‌ها آدرس واهي اعلام كرده است.

لذا با انجام استعلامات متعدد و اقدامات علمي كارآگاهان پليس فتا، آدرس و مشخصات كامل متهمه كه در شهرستان كرج مشغول تحصيل بود شناسايي و تمامي حساب‌هاي بانكي او مسدود شد.

سرهنگ حسيني پور در ادامه گفت: اكيپي از ماموران با اخذ نيابت قضايي به شهرستان كرج اعزام و با هماهنگي مراجع قضايي و انتظامي آن شهرستان متهمه را اول صبح دستگير و به پليس فتا شهرستان كرج منتقل كردند.

متهمه به بزه ارتكابي اعتراف و بيان داشت: به دليل مشكلات مالي فراواني كه داشتم اقدام به طراحي سايتي در اينترنت كردم و شماره همراه اعتباري نيز اعلام كرده تا تماس بگيرند كه شاكيه با بنده تماس گرفت و ابتدا تمامي وقايع و اتفاقات زندگيش را در اختيار من گذاشت و من با توجه به اينكه اطلاعات خوبي از زندگي وي داشتم در هر تماس مطالبي را سرهم كرده و با كمي هيجان و تعدادي سوال و وقوع احتمالات به او مي‌گفتم.

سرهنگ حسيني پور در پايان به شهروندان هشدار داد: دوستان اينترنتي به هيچ وجه چهره واقعي خود را نمايان نكرده و قابل اعتماد نيستند؛ لذا دسترسي به حريم شخصي افراد هدف اين دوستان بوده كه در صورت دست يافتن تا حد نابودي آن شخص پيش خواهند رفت.

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برنا نيوز]
[مشاهده در: www.bornanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن