تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804098373




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تكرار/ سرلشكر جعفري در كنگره شهداي جهاد علمي مطرح كردتجهيز پهپادهاي سپاه به موشك و بمب هدايت‌شونده/ توان شليك موشك از تمام نقاط كشور/ توصيه فرمانده سپاه به رئيس‌جمهور


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تكرار/ سرلشكر جعفري در كنگره شهداي جهاد علمي مطرح كردتجهيز پهپادهاي سپاه به موشك و بمب هدايت‌شونده/ توان شليك موشك از تمام نقاط كشور/ توصيه فرمانده سپاه به رئيس‌جمهور
فرمانده كل سپاه گفت: به رئيس دولت، دولتمردان و تيم مذاكره كننده توصيه مي‌كنيم از خون شهيدان پاسداري كرده و در ادامه مذاكرات نيز بر پايداري در خط مقاومت توجه شود.


به گزارش خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، سردار سرلشكر محمدعلي جعفري فرمانده كل سپاه پاسداران در كنگره شهداي جهاد علمي كه روز گذشته در مركز همايش‌هاي صدا و سيما برگزار شد، طي سخنان كوتاهي گفت: عزت، اقتدار و عظمت امروز ايران مديون خون شهدا در عرصه‌هاي مختلف جهادي دفاع امنيت و جهاد علمي است.

فرمانده كل سپاه با اشاره به عرصه‌هاي مورد نياز جهادي در رده‌هاي مختلف انقلاب تصريح كرد: در دهه اول، موضوع امنيت، دفاع و ايثارگري در اولويت بود و پس از آن جهاد در عرصه‌هاي علمي و سياسي مورد نياز است و امروز جهاد علمي مدنظر رهبري در دهه چهارم انقلاب در راس نيازها قرار دارد.

سرلشكر جعفري با تجليل از جايگاه شهداي جهاد علمي آنان را از اساتيد انقلابي در عرصه جهاد خواند و افزود: بايد بدانيم عزت و اقتدار انقلاب عزيز حاصل دو مولفه جهاد در راه خدا و صبر و استقامت در راه حق است.

وي با بيان اينكه مردم ما صبر و استقامت را در عرصه‌هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي و سياسي تحمل كرده‌اند، اظهار داشت: دانشمندان علمي و جهادگران اين عرصه نيز با حركت جهادي علمي اين راه مقدس را حمايت مي‌كنند.

فرمانده كل سپاه ادامه داد: به رييس دولت، دولتمردان و تيم مذاكره كننده توصيه مي‌كنيم از خون شهيدان پاسداري كنند.

سرلشكرجعفري اضافه كرد: درست است كه امروز بر اساس نرمش قهرمانانه مطرح شده از سوي رهبري مجوز مذاكره داده شده و تاكنون از اصول عدول نشده، ولي وقتي قرار است مذاكره به نتيجه برسد عزت مردم ايران بايد حفظ شود.

وي با بيان اينكه ممكن است برخي نرمش‌ها برخلاف پايداري و مقاومت باشد، اظهار داشت: بايد به اصول و خط قرمز تعيين شده در اين راه توجه كنيم.

فرمانده كل سپاه خاطرنشان كرد: در ادامه اين مذاكرات چيزي كه بايد دغدغه باشد، پايداري در خط مقاومت و حفظ خون شهداست.

* نصب موشك و بمب هدايت شونده برروي پهپادهاي سپاه/ از كل كشور توان شليك موشك داريم/ RQ170 ايراني در پايان كار

سرلشكر جعفري همچنين در حاشيه اين مراسم، در جمع خبرنگاران، با اشاره به اقتدار ايران در زمينه‌هاي مختلف، گفت:‌ امروز موضوع موشكي و توان هسته‌اي صلح‌آميز ملت ايران، در راستاي اقتدار ملت ايران است.

وي توان نظامي ايران را مرتبط با مذاكرات هسته‌اي دانست و افزود: بدون ترديد مي‌توان گفت كه امروز يكي از مؤلفه‌هاي بازدارنده در برابر دشمن توان مختلف دفاعي ما به ويژه توان موشكي است كه شهيد طهراني مقدم جان خود را در اين زمينه فدا كرد تا توان موشكي ما به گونه‌اي تأمين شود كه بازدارنده باشد.

فرمانده كل سپاه با بيان اينكه ممكن است از همه كساني كه در كشور هستند به دليل عدم آگاهي برداشتهاي مختلفي از توان نظامي ايران داشته باشند، تصريح كرد: امروز توان ما در ابعاد موشكي بسيار بالاست و روش‌هايي كه موشك‌هايمان را نگه داري و شليك مي‌كنيم شبيه روش‌هاي ناهمطرازي است كه حزب‌الله در جنگ 33 روزه به كار برد و ما نيز با همين روش‌هاي نامتقارن توانمندي‌هاي استراتژيك خود را نگه‌داري مي‌كنيم.

سرلشكر جعفري با بيان اينكه اطلاعات دشمنان از محل نگهداري موشك‌هاي ما واقعي نيست، تصريح كرد: آنها شايد محل‌هاي اوليه نگهداري موشك‌ها را مي‌دانند ولي محل‌هاي نگهداري موشك‌ها مخفي بوده و روش‌هاي شليك اين موشك‌ها در سراسر كشور گسترده شده است.

وي تأكيد كرد: دشمن با هزاران بمب نيز نمي‌تواند مانع از شليك موشك‌هاي ما شود.

فرمانده كل سپاه اظهار داشت: ‌آنچه باعث شده دشمنان ما سر ميز مذاكره بنشينند، توانمندي دفاعي ملت ايران است كه اميدواريم از آن پاسداري شود.

جعفري در پاسخ به سوال ديگري در مورد توانمندي نيروهاي مسلح ايران در زمينه تكنولوژي پهپاد، گفت: آخرين دستاورد ما در اين زمينه پهپادي است كه توان پرواز تا 30ساعت را دارد و موتورهايي با سرعت مي‌توانند بُرد آن را بالا ببرند.

وي افزود: اخيرا نيز توانمندي نصب بمب و موشك هدايت شونده و نقطه‌زن را به دست آورديم و در واقع اين در رديف تكنولوژي برتر در اين زمينه است.

سرلشكر جعفري در پايان با اشاره به پهپاد RQ170 به غنيمت گرفته شده از آمريكا اشاره كرد: مهندسي معكوس RQ170 مراحل آخر تحقيقات خود را طي مي‌كند و اميدواريم بتوانيم در آينده‌اي نزديك آن را عملياتي كنيم.

انتهاي پيام/

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن