تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819550809




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تلويزيون هوشمند F6850 سامسونگ مناسب با همه دكوراسيون‌ها وارد بازار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: تلويزيون هوشمند F6850 سامسونگ مناسب با همه دكوراسيون‌ها وارد بازار شد
قابليت سرعت انطباق تصوير (Clear Motion Rate) از ويژگي‌هاي اين تلويزيون است كه با استفاده از پردازنده ويژه خود، پنل تلويزيون و نور پس زمينه يكي از شفاف‌ترين تصاوير ممكن را در صحنه‌هاي پر تحرك به ويژه تصاوير ورزشي مانند فوتبال و تنيس ارايه مي‌دهد. تلويزيون هوشمند F6850 سامسونگ مناسب با همه دكوراسيون‌ها وارد بازار شد


تلويزيون هوشمندF6850،از تلويزيون‌هاي سري 6 سامسونگ كه از طراحي يكپارچه‌اي برخوردار است و بيشترين هماهنگي را هم با هرگونه دكوراسيون داخلي دارد،‌ وارد بازار شد.
به گزارش ايلنا،‌ يكي از نكات ويژه در طراحي اين تلويزيون، استفاده از پايه جديد با طراحي موسوم به شاخه‌اي است، اين پايه جديد كه تاكنون در هيچ يك از مدل‌هاي تلويزيون مشاهده نشده، به شكلي زيبا از 2 طرف تلويزيون بر روي زمين قرار گرفته و در قسمت مياني زير تلويزيون هيچگونه نمودي ندارد.

يكي از نقاط قوت تلويزيون‌هاي سامسونگ، كيفيت برتر تصوير آن است.
تلويزيونF6850 نيز كيفيت تصوير فوق العاده‌اي ارايه مي‌كند. قابليت سرعت انطباق تصوير (Clear Motion Rate) از ويژگي‌هاي اين تلويزيون است كه با استفاده از پردازنده ويژه خود، پنل تلويزيون و نور پس زمينه يكي از شفاف‌ترين تصاوير ممكن را در صحنه‌هاي پر تحرك به ويژه تصاوير ورزشي مانند فوتبال و تنيس ارايه مي‌دهد.

ويژگي ارتقاء گستره رنگ و كيفيت تصوير فولHD كه تمامي جزييات موجود در تصوير را به نمايش در مي‌آورد نيز از ديگر امكانات تصويري اين تلويزيون است.

از امكانات ارتباطي تلويزيون F6850 مي‌توان به برقراري ارتباط بي‌سيم با دستگاه‌هاي بي‌سيم ديگر مانند تبلت اشاره كرد كه مي‌تواند فايل‌هاي چند رسانه‌اي موجود بر روي حافظه آنها را پخش كند.
اين قابليت در كنار توانايي برقراري ارتباط با حافظه‌هاي خارجي مانند فلش مموري، امكان دسترسي آسان به تمامي محتواي چند رسانه‌اي كه كاربر در اختيار دارد را فراهم مي آورد.

امكاناتي از قبيل WiFi داخلي براي ارتباط آسان با اينترنت و استفاده از برنامه‌هاي كاربردي سامسونگ، تصاوير سه بعدي فول اچ‌دي با عمق زياد، صداي با كيفيت و طراحي ساده و در عين حال زيباي تلويزيون در كنار طراحي ويژه پايه تلويزيون موسوم به طراحي شاخه‌اي از ويژگي‌هاي اين مدل است.

در مقايسه با سال گذشته استفاده از امكانات اسمارت هاب جديد سامسونگ بسيار آسانتر شده است، سامسونگ براي اينكه بتواند تجربه كار با اسمارت هاب را براي كاربران لذت بخش‌تر كند، رابط كاربري كاملا جديدي را طراحي كرده است. اسمارت هاب 2013 سامسونگ داراي 2 پنل ويژه است؛ پنل اول، پنل برنامه‌ها نام دارد و به صورت ويژه براي استفاده از برنامه‌هاي كاربردي سامسونگ طراحي شده است.
فروشگاه برنامه‌هاي كاربردي سامسونگ در بين ديگر فروشگاه‌ها از امكانات و تعداد برنامه‌هاي بيشتري براي استفاده كاربران برخوردار است، در اين پنل به آساني مي‌توان به برنامه‌هاي جديد و مورد علاقه دست يافت.

پنل دوم، پنل عكس، ويدئو و موسيقي نام دارد و امكان دسترسي آسان به تمامي فايل‌هاي چندرسانه‌اي ذخيره شده روي حافظه هاي جانبي و حتي دستگاه هاي قابل حمل مانند تلفن همراه هوشمند و تبلت و كامپيوتر را فراهم مي آورد.

چهارشنبه 27 شهريور 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن