تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813312962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده شهردار گرگان آخرين مراحل را طي مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پرونده شهردار گرگان آخرين مراحل را طي مي كند
گرگان- خبرگزاري مهر: نائب رئيس شوراي اسلامي شهر گرگان گفت: پرونده شهردار گرگان صبح پنجشنبه از وزرات كشور به كميسيون اجتماعي هيئت وزيران ارسال شده است.

نبي هزارجريبي در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: كميسيون اجتماعي هيئت وزيران به عنوان آخرين مرجع پيگيري در اين بحث است و پاسخ نهايي تائيد يا رد شهردار از سوي اين بخش صادر مي شود.

وي در پاسخ به انتخاب پارلماني شهردار از سوي اعضاي شوراي شهر گفت: تصميم گيري در شورا بايد با راي اكثريت و تائيد اغلب اعضا باشد كه در پيش گرفتن اين سياست مورد تائيد واقع نشد.

هزارجريبي تصريح كرد: در حاليكه هنوز حكم تائيد يا رد حسين صادقلو به عنوان شهردار اعلام نشده انتخاب فرد ديگري از سوي اعضاي شورا براي سمت شهردار گرگان، درست نيست.

وي در توضيح طولاني شدن پاسخ مسئولين كشوري در حكم شهردار گرگان گفت: بالغ بر 40 روز تائيد صلاحت شهردار گرگان از سوي مراجع ذي صلاح به طول انجاميد و مدت 20 روز نيز اين نامه در وزارت كشور مانده بود كه هم اكنون در كميسيون اجتماعي هيئت وزيران آخرين مراحل اداري را سپري مي كند.

نائب رئيس شوراي اسلامي شهر گرگان در خصوص مصاحبه يكي از اعضاي شورا مبني بر منتفي بودن حكم شهردار به دليل طولاني شدن حكم، اظهار داشت: انجام هرگونه تصميم و اعمال نظر از سوي اعضاي شورا با اكثريت آرا اتفاق مي افتد و اعلام هر نظر به تنهايي هيچ رسميتي ندارد.

وي اعلام داشت: شوراي شهر گرگان هيچ كوتاهي در بحث پيگيري شهردار گرگان نكرده با اين حال به دليل تاخير در انتخاب شهردار، از افكار عمومي عذرخواهي مي كنيم.

با گذشت بيش از 90 روز از انتخاب شهردار گرگان در شوراي اسلامي شهر گرگان، تا به امروز حكم شهردار گرگان از سوي وزارت كشور صادر نشده و شهرداري گرگان كماكان با وضعيت سرپرستي در حال فعاليت مي باشد.

كد خبر: 2194404

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۲ - ۰۹:۳۵

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن