تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819193058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازي با صبا سخت است/ فولاد به يك پيروزي نياز دارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بازي با صبا سخت است/ فولاد به يك پيروزي نياز دارد
اهواز - خبرگزاري مهر: سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازي با تيم صبا كه هم اكنون در انتهاي جدول قرار گرفته و شديدا به پيروزي نياز دارد، سخت است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسين فركي شامگاه پنج شنبه در نشست خبري پيش بازي با صباي قم در اهواز اظهار كرد: حريف روزجمعه ما دو بازي خود را واگذار كرده و با تعويض سرمربي خود هم اكنون انگيزه بالايي براي كسب پيروزي در برابر حريفان دارد.

فركي افزود: از نظر انگيزه هر دو تيم با هم برابر هستند ولي يك انتهاي جدول است و يكي ديگر در رده هاي بالايي. به همين دليل شرايط براي هر دو تيم از نظر انگيزه برابر است و به نظر من هر دو تيم براي پيروزي وارد ميدان مي شوند.

وي با اشاره به اينكه صبا سال قبل تيم خوبي بود و همان بازيكنان خود را حفظ كرده است، گفت: صبا تيمي است كه اخيرا كادرفني آن تغيير كرده اما بازيكنان آن همانهايي هستند كه از پارسال در اين تيم حضور دارند؛ ضمن آنكه اين تيم در خط مياني و حمله داراي بازيكنان باكيفيت و توانمندي است و همين امر كار ما را در برابر اين تيم دشوار مي كند.

سرمربي تيم فوتبال فولاد خوزستان تصريح كرد: سعي مي كنيم از اين ميدان پيروز بيرون بيايم و سه امتياز بازي را از آن خود كنيم.

فركي اظهار كرد: ما به سه امتياز اين مسابقه نياز داريم زيرا قصد داريم از حريفان صدر جدولي خود عقب نمانيم. از اين رو همه كوشش خود را به كار خواهيم بست تا در اين بازي پيروز شويم.

وي به تيم فوتبال صباي قم اشاره كرد و گفت: از اين تيم شناخت داريم به خصوص دو بازي گذشته اين تيم را آناليز و بازيكنان خود را در جريان عملكرد حريف قرار داده ايم.

فركي ادامه داد: خوشبختانه براي اين بازي نه بازيكن محروم داريم و نه مصدوم، به همين دليل با تمام قوا در زمين و در برابر تيم فوتبال صباي قم بازي خواهيم كرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بازي رفت اين دو تيم كه در قم انجام شد با نتيجه يك بر صفر به سود تيم فوتبال فولاد خوزستان خاتمه يافت. بازي تيم فولاد خوزستان طبق راي كميته انضباطي فدراسيون فوتبال بدون تماشاگر انجام خواهد شد.

تيم فوتبال فولاد خوزستان با 29 امتياز در مكان پنجم جدول و تيم صباي قم با 16 امتيازدر مكان دوازدهم جدول قرار دارد.ديدار تيمهاي فوتبال فولاد خوزستان و صباي قم از هفته هجدهم ليگ برتر باشگاه هاي ايران روزجمعه در ورزشگاه تختي اهواز برگزار مي شود.

عبدالصمد مرفاوي سرمربي تيم فوتبال صبا نيز در نشست خبري پيش از بازي شركت نكرد.

كد خبر: 2194449

تاريخ مخابره : ۱۳۹۲/۹/۲۲ - ۱۰:۱۵

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن