تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803614002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاكيد شركت گاز استان اردبيل بر دوگانه‌سوز شدن واحدهاي توليدي و صنعتي


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: تاكيد شركت گاز استان اردبيل بر دوگانه‌سوز شدن واحدهاي توليدي و صنعتي
مديركل شركت گاز استان اردبيل از صدور 260 مورد مجوز ايمني براي انجام كارهاي گرم، سرد و پدافند غيرعامل اين شركت خبر داد و گفت: واحدهاي توليدي و صنعتي بايد دوگانه‌سوز شوند.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در اردبيل، «فيروز خدايي» مديرعامل شركت گاز استان اردبيل در جلسه‌ي مديريت بحران و پدافند غيرعامل شركت گاز در پارس‌آباد با اشاره به آمادگي شركت گاز استان براي خدمت‌رساني به مشتركان گاز در فصل زمستان گفت: تمهيدات لازم براي مديريت شرايط اضطراري فراهم است و در موارد اضطراري همه‌ي دستگاه‌هاي اجرايي استان بايد همكاري كنند.

وي با تأكيد بر دوگانه‌سوز كردن واحدهاي توليدي و صنعتي از جمله واحدهاي خدماتي از قبيل نانوايي‌ها و مراكز عمومي، در ادامه تأمين سوخت دوم آنها را خواستار شد.

مديركل شركت گاز استان اردبيل تصريح كرد: با توجه به اين‌كه گاز حدود 70 درصد سبد انرژي مصرفي كشور را تشكيل مي‌دهد از مشتركان گاز انتظار داريم براي بهره‌مند شدن بيشتر هم‌وطنان از اين نعمت الهي به اين نكات توجه داشته باشند.

خدايي شمار مشتركان گاز در استان اردبيل را بيش از 340 هزار مشترك برشمرد و افزود: با توجه به اين‌كه گازرساني به شهرها پايان يافته است و در روستاها در دست اقدام است، اين ميزان بهره‌برداري هر سال افزايش مي‌يابد.

وي گفت: 430 آبادي استان از نعمت گاز طبيعي بهره‌مند هستند و گازرساني به 135 روستا نيز در دست اجراست كه پيش‌بيني مي‌كنيم تا نيمه‌ي نخست سال آينده اين پروژه‌ها با اولويت مناطق سردسير تكميل و به بهره‌برداري برسد.

مديركل شركت گاز استان اردبيل استان اردبيل را از مناطق سبز و داراي صددرصد برخورداري ساكنان مناطق شهري از اين نعمت دانست و گفت: در بخش توليد گاز، شركت ملي گاز ايران قدم‌هاي خوبي را در حال برداشتن است چون گاز انرژي پاك، ايمن و كم هزينه است اغلب هم‌وطنان مايل به استفاده از آن هستند.

خدايي از صدور 260 مورد مجوز ايمني براي انجام كارهاي گرم، سرد و هات تپ توسط امور HSE و پدافند غيرعامل اين شركت خبر داد و گفت: امور HSE و پدافند غيرعامل شركت گاز استان همواره به جهت صرفه‌جويي در مصرف سوخت هم‌چنين ترويج و تبليغ اصلاح الگوي مصرف اعمال شايسته‌اي را به انجام رسانده‌اند كه صدور مجوز ايمني يكي از عملكردهاي مثبت آنان در اين زمينه است.

وي افزود: شارژ كپسول‌هاي آتش‌نشاني، برگزاري كلاس‌هاي آموزشي اطفاي حريق، بازديد از پروژه‌هاي فعال در سطح استان و... از اهم فعاليت‌هاي امور HSE و پدافند غيرعامل شركت گاز استان است.

مديركل شركت گاز استان اردبيل با اشاره به اقدامات اين واحد در خصوص كاليبراسيون دستگاه‌هاي گازسنج و بوسنج اظهار كرد: بومي‌سازي تكنولوژي دستگاه‌هاي گازسنج و ساخت اين دستگاه‌ها در قالب طرح پژوهشي با نظارت واحد ايمني مي‌تواند كمك شاياني را در جهت پيشبرد اهداف اين اداره به همراه داشته باشد.

خدايي برگزاري مسابقات عملياتي و ورزشي را از ديگر اقدامات واحد HSE دانست و گفت: برگزاري چنين مسابقاتي مي‌تواند همواره امدادگران اين شركت را آماده نگه دارد تا در مواقع لزوم بتوانند به بهترين شكل ممكن واكنش مناسب را اجرا كنند.

وي، شركت در همايش‌ها و دوره‌هاي آموزشي ايمني را از ديگر برنامه‌هاي مهم اين واحد برشمرد و يادآور شد: هر چقدر دانش‌ عمومي امدادگران زياد شود و آنان بتوانند از تجارب يكديگر استفاده كنند به همان ميزان مي‌توان در مواقع ضروري و غيرمترقبه موفق عمل كرد.

انتهاي پيام

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن