تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820642808




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برداشت 800 تن مركبات در شهرستان طبس


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: برداشت 800 تن مركبات در شهرستان طبس
مدير جهاد كشاورزي طبس با اشاره به آغاز برداشت مركبات در اين شهرستان گفت: پيش‌بيني مي‌شود امسال 800 تن انواع مركبات در طبس برداشت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه‌ي خراسان‌جنوبي در طبس، «محمود اسدي» با اشاره به آغاز برداشت مركبات از نيمه‌ي نخست آذرماه در شهرستان طبس اظهار كرد: 90 هكتار در شهرستان طبس زيركشت مركبات بوده كه از اين ميزان 77 هكتار بارور است.

وي ادامه داد: پيش‌بيني مي‌شود از سطح زيركشت مركبات در شهرستان طبس امسال 800 تن انواع مركبات برداشت شود.

مدير جهاد كشاورزي طبس گفت: مركبات شهرستان طبس شامل پرتقال، نارنگي، ليمو، بالنگ و نارنج بوده كه به ‌علت آب و هواي مناسب شهرستان، مركبات توليدي داراي كيفيت مطلوبي است.

وي افزود: مركبات بيشتر در محدوده‌ي شهر طبس هم‌چنين روستاهاي ناي‌بند، زردگاه، كريت، گشن و ازميغان طبس و اغلب همراه با نخيلات كشت مي‌شود.

اسدي خاطرنشان كرد: در ابتداي امسال 2000 اصله نهال مركبات يارانه‌دار شامل پرتقال، نارنگي و ليمو با همكاري بخش خصوصي از نهالستان‌هاي خوزستان تهيه و ميان باغداران شهرستان طبس توزيع شده است.

انتهاي پيام

جمعه 22 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن