تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعايى كه با بسم اللّه  الرحمن الرحيم شروع شود، رد نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819226866




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ارزش مسي بيشتر از ايران، نيجريه و بوسني


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ارزش مسي بيشتر از ايران، نيجريه و بوسني
مهاجم تيم ملي آرژانتين به تنهايي از مجموع ارزش تمامي بازيکنان رقباي آلبي‌سلسته در گروه F جام‌جهاني 2014 برزيل باارزش‌تر است.

مجله اقتصادي - سياسي «BAE» آرژانتين در گزارشي اعلام کرد ارزش ليونل مسي، مهاجم تيم ملي فوتبال آرژانتين به تنهايي بيشتر از مجموع ارزش تمامي بازيکنان رقباي اين تيم در گروه F جام‌جهاني است. شاگردان آلخاندرو سابيا در مرحله گروهي جام‌جهاني 2014 برزيل با ايران، نيجريه و بوسني‌وهرزگوين هم‌گروه هستند.

به نقل از تسنيم، مسئولان باشگاه بارسلونا پيش از اين عنوان کرده‌اند که ستاره آرژانتيني‌شان فروشي نيست و رقم فسخ قرارداد او را 300 ميليون يورو تخمين زده‌اند، اين در حالي است که مجموع ارزش تمامي بازيکنان نيجريه، ايران و بوسني‌وهرزگوين روي هم‌رفته 216 ميليون يورو است.

پس از آرژانتين تيم نيجريه با مجموع ارزش بازيکنان 96.1 ميليون يورو در جايگاه دوم است. بوسني هم با 94 ميليون و 600 هزار يورو در مکان سوم و تيم ملي ايران با 25 ميليون و 175 هزار يورو در پله آخر ايستاده است. بر اساس اين گزارش ارزش مجموع بازيکنان تيم آرژانتين از اين حيث 6 برابر بوسني و نيجريه و البته 25 برابر ايران ارزش دارد.

با توجه به ارزش اعلام شده ليونل مسي از سوي باشگاه بارسلونا اين بازيکن آرژانتيني 13 برابر جان اوبي ميکل، ستاره نيجريه که در بازار نقل‌و‌انتقالات 22 ميليون يورو ارزش دارد، مي‌ارزد. همچنين مهاجم بارسلونا 11 برابر ادين ژکو، گرانقيمت‌ترين بازيکن بوسني (27 ميليون يورو) قيمت دارد.

اين اختلاف بازيکنان وقتي خودش را نشان مي‌دهد که مسي را با اشکان دژاگه، گران‌قيمت‌ترين بازيکن ايران که ارزشي معدل 3 ميليون و پانصد هزار يورو دارد، مقايسه کنيد. ليونل از اين حيث 85 برابر هافبک ايراني فولام مي‌ارزد.

در کنار ليونل مسي مي‌توان به نام سرخيو آگوئرو، ديگر مهاجم آرژانتين اشاره کرد که در حدود نيمي از مجموع ارزش بازيکنان نيجريه و بوسني مي‌ارزد. مهاجم منچسترسيتي با پيشنهادي کمتر از 50 ميليون يورو حاضر به ترک اين تيم ليگ برتري نيست. مهاجم گلزن آلبي‌سلسته همچنين به تنهايي 2 برابر مجموع ارزش بازيکنان ايران قيمت دارد.

جمعه 1392/09/22 11:11





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن