تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):در روز جمعه هيچ عملى برتر از صلوات بر محمد و خاندان او (ع) نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821060987




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمله نیروهای امنیتی مصر به دفتر شبکه الجزیره/ 11 قطری دستگیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: حمله نیروهای امنیتی مصر به دفتر شبکه الجزیره/ 11 قطری دستگیر شدند
به دنبال انتشار گزارش‌هایی مبنی بر وجود سلاح در دفتر شبکه تلویزیونی الجزیره در مصر، نیروهای امنیتی این کشور به دفتر مذکور یورش برده و 11 اتباع قطری را بازداشت کردند.
آفتاب: به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری عربی پرس، نیروهای امنیتی مصر چهارشنبه شب به دفتر شبکه قطری "الجزیره" در قاهره یورش برده و 11 قطری را بازداشت کردند که چهار تن از بازداشت‌شدگان از نیروهای پلیس قطر هستند.


به گفته مسئولان امنیتی مصر، این اقدام پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر وجود سلاح در دفتر این شبکه صورت گرفت، اما نیروهای امنیتی پس از بازرسی این دفتر تنها دوربین‌، هدفون و برخی دستگاه‌های دیگر را یافتند.


از زمان برکناری محمد مرسی، رئیس جمهور برکنار شده مصر روابط قاهره و دوحه دچار تنش شده است؛ چرا که قطر همواره از اخوان‌المسلمین حمایت کرده و به شدت با عزل مرسی مخالف است.






تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن