تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819951180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانی به دلیل صداقتش رئیس جمهور شد


واضح آرشیو وب فارسی:برترین ها:
روحانی به دلیل صداقتش رئیس جمهور شد




وزیر کشور با بیان اینکه دکتر روحانی بخاطر صداقت و تمکین به ولایت رئیس‌جمهور شد، گفت: بنده فقط بخاطر ارادت به دکتر روحانی بود که پست وزارت کشور را پذیرفتم.





خبرگزاری فارس: وزیر کشور با بیان اینکه دکتر روحانی بخاطر صداقت و تمکین به ولایت رئیس‌جمهور شد، گفت: بنده فقط بخاطر ارادت به دکتر روحانی بود که پست وزارت کشور را پذیرفتم.

 عبدالرضا رحمانی فضلی عصر امروز در مراسم تودیع و معارفه استانداران بوشهر با قدردانی از امام‌ جمعه، نماینده مردم استانن در مجلس خبرگان، نماینده مجلس و ستادهای دکتر روحانی در استان بوشهر، اظهارداشت: هیچ تحلیل سیاسی تا پیش از انتخابات تائید نمی‌کرد که دکتر روحانی جزء گزینه‌های مهم و قوی برای رئیس‌جمهور شدن باشد اما دکتر روحانی بخاطر صداقت و اعتماد و تمکین به ولایت بود که رئیس جمهور شد.

وزیر کشور تاکید کرد: همه بدانیم زیر پرچم جمهوری اسلامی برای ائتلای انقلاب اسلامی و برای خدمت به مردم و انقلاب تلاش می‌کنیم.

وی با ابلاغ سلام رئیس جمهور به مردم و مسئولان استان بوشهر، گفت: دکتر روحانی بابت زلزله دشتستان با غم مردم استان بوشهر شریک هستیم.

وزیر کشور در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: اعتدال، تائید یک حقیقت است که مبتنی بر عرف و فطرت انسانی است. اعتدال آنقدر پذیرفته است که می‌توان برای آن حکم ذاتی قائل باشیم.

رحمانی فضلی گفت: حال که دولت با شعار اعتدال وارد کار شده همه باید تلاش کنیم گفتمان اعتدال در کشور نهادینه شود چرا که تندروی و تعصبات بیجا را نه عقل و نه شرع تائید نمی‌کند.

وی اظهارداشت: استاندار جدید باید نماد اعتدال باشد و دولت این را قبول نمی‌کند که مدیرانش از اعتدال دوری کنند.

وی با بیان اینکه در عرصه سیاست نباید تندروی کنیم، گفت: ضمن اینکه در مدیریت‌های کلان، تغییر مدیران طبیعی است، قدردان زحمات همه مدیران هستم.

وی با قدردانی از تلاش‌های فریدون حسن‌وند استاندار پیشین بوشهر گفت: حسن‌وند یکی از سرمایه‌های انقلاب است که باید به خوبی از ایشان در منافذ دیگر استفاده کرد و همه می‌دانیم تربیت مدیران، بزرگترین سرمایه انقلاب است.






تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: برترین ها]
[مشاهده در: www.bartarinha.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن