تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820039401




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار قروه:تير مغرضان براي مخدوش‌كردن حركت ولايي مردم سريش‌آباد به سنگ خورد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فرماندار قروه:تير مغرضان براي مخدوش‌كردن حركت ولايي مردم سريش‌آباد به سنگ خورد
فرماندار قروه گفت: برخي افراد مغرض درصدد بودند حركت ولايي مردم سريش‌آباد در روز عاشورا را مخدوش كنند كه تير آنها بازهم به سنگ خورد.


به گزارش خبرگزاري فارس از قروه، محمدرسول شيخي‌زاده چهارشنبه‌شب در نشست شوراي فرهنگ عمومي اين شهرستان كه در فرمانداري برگزار شد، اظهار داشت: يكي از بزرگترين حركت‌هاي مردمي در سال جاري كه در راستاي ولايت‌پذيري صورت گرفت، حذف بدعت غلط قمه‌زني بود كه در سريش‌آباد انجام گرفت.

وي از اين اقدام به عنوان حركت شايسته فرهنگي نام برد كه بدون اقدامات امنيتي و به واسطه اعتماد مردم به مسئولان و در تحقق شعار ولايت‌پذيري صورت پذيرفت و گفت: اين حركت را مي‌توان دومين حركت مردمي در اين شهرستان در سال جاري در لبيك به منويات مقام معظم رهبري ناميد كه پس از حماسه 24 خرداد در نوع خود بي‌نظير بود.

فرماندار قروه با اشاره به اينكه اين بدعت در سال‌هاي گذشته موجب دغدغه خاطر مردم و مسئولين شهرستان شده بود، اظهار كرد: اقدام ارزشمندي كه از سوي مردم اين شهر در روز عاشورا رخ داد بر زيبايي‌هاي اين واقعه عظيم افزود.

شيخي‌زاده، حركت فرهنگي ديگر مردم اين شهر در روز عاشورا را حضور گسترده در پايگاه‌هاي اهداي خون برشمرد و گفت: استقبال شهروندان سريش‌آّبادي به حدي بود كه با وجود حضور تمامي پرسنل سازمان انتقال خون كردستان در اين پايگاه، بازهم جوابگوي مراجعان نبودند و برخي پيشنهادها مبني بر كمك خواستن از سازمان انتقال خون استان همدان نيز مطرح شد.

وي تصريح كرد: در روز عاشورا 350 نفر تا ساعت 12 شب موفق به اهداي خون شدند و بسياري از مراجعان نتوانستند در اين حركت انسان دوستانه كه به ياد شهداي كربلا انجام گرفت، خون خود را اهدا كنند.

فرماندار قروه، اين حركت ارزشمند را حاصل تعامل و همفكري خوب مردم و مسئولين اعلام و تصريح كرد: اين تعامل يك بدعت را به حركتي ارزشمند و ماندگار تبديل كرد.

شيخي‌زاده خاطرنشان كرد: برخي افراد مغرض پس از اين حركت ارزشمند با طرح برخي شبهه‌ها و نكته‌هاي نادرست سعي داشتند آن را مخدوش كنند.

وي بيان داشت: حضور مردم بازهم توانست اين شايعات مغرضانه را سركوب و بر عظمت اين حركت بيافزايد.

گفتني است؛ عاشوراي امسال برخي عزاداران حسيني در شهر سريش‌آباد كه اقدام به قمه‌زني مي‌كردند، با حضور در دفتر امام جمعه اين شهر بر ولايي‌بودن خود تاكيد كردند و با تجديد پيمان با رهبر معظم انقلاب اسلامي، ضمن حذف بدعت قمه‌زني از آيين‌هاي عزاداري، اقدام به اهداي خون كردند.

انتهاي پيام/79009/ذ30

پنجشنبه 21 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن