تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803311054




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدير كميته سياسي شوراي عالي انقلاب فرهنگي:تحريم‌هاي برداشته شده به نفع آلمان و فرانسه است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كميته سياسي شوراي عالي انقلاب فرهنگي:تحريم‌هاي برداشته شده به نفع آلمان و فرانسه است
مدير كميته سياسي شوراي عالي انقلاب فرهنگي گفت: تحريم‌هاي برداشته شده به نفع آلمان و فرانسه است.


به گزارش خبرگزاري فارس از مشهد، منوچهر محمدي امشب در سلسله نشست‌هاي بزم انديشه كه با موضوع پيدا و پنهان توافق‌نامه ژنو در مؤسسه جوانان آستان قدس رضوي برگزار شد، اظهار داشت: موضوع هسته‌اي بهانه‌اي بيش نيست و در واقع بهانه اصلي آنها حمايت ما از مستضعفين جهان و ضديت ما با استكبار و امپرياليسم است.

وي با بيان اينكه كشور آمريكا براساس دزدي و چپاول شكل گرفته است، ادامه داد: 51 ايالت‌ آمريكا به زور از بوميان گرفته شده و امروز تعداد بوميان در كشور آمريكا بسيار كم است و حتي آنها آمريكاي جنوبي را تبديل به حيات خلوت خود كردند و بعد به دنبال گسترش امپرياليسم در جهان و بويژه منطقه ما بودند.

* تصميم‌گيرنده‌هاي اصلي در آمريكا لابي صهيونيست‌ و صنايع نظامي هستند

محمدي خاطرنشان كرد: 100 خانواده ثروتمند آمريكا را شكل دادند كه امروز به 50 خانواده رسيده و تمام صنايع نظامي و اقتصادي در اختيار آنها است كه اغلب صهيونيست و فراماسون هستند و تصميم گيرنده اصلي در سياست‌هاي آمريكا هستند.

اين استاد دانشگاه با اشاره به اينكه دو گروه در آمريكا تصميم گيرنده اصلي در اين كشور هستند، اضافه كرد: اولين گروه لابي صهيونيست آيپك است كه در آمريكا نفوذ فراواني دارد و حتي هيچ نماينده‌اي بدون چراغ سبز آنها وارد كنگره نمي‌شود و گروه دوم صنايع پيچيده نظامي است كه آنها فقط به دنبال ايجاد جنگ در جهان هستند و نكته مهم اين است كه براي هردو اين لابي‌ها مقابله با ايران يك اصل است و براين اساس اوباما جرأت ندارد كه بگويد گزينه نظامي روي ميز نيست.

محمدي در خصوص مذاكره با آمريكا تصريح كرد: با اين كشور نمي‌توان به تفاهم رسيد اما مي‌شود معامله كرد اما بايد سازوكار مذاكرات بين‌المللي را بشناسيم و بدانيم آنها هيچ حقي را به رسميت نمي‌شناسند و فقط دنبال معامله هستند.

مدير كميته سياسي شوراي عالي انقلاب فرهنگي ادامه داد: ما دو بار در قضيه ايران‌گيت و تسخير لانه جاسوسي با آمريكا معامله كرديم و چون دستمان پر بود در هر دو زمينه موفق بوديم اما در توافق‌نامه سعدآباد كه دستمان خالي بود آن اتفاق رخ داد.

* نتايج توافقنامه ژنو تأسف‌بار است

محمدي بيان داشت: حجت‌الاسلام روحاني به دليل اينكه دست دولت در پرونده هسته‌اي باز باشد پرونده را به وزارت خارجه سپرد و دولت در نظر داشت قبل از صد روز اين توافق‌نامه حاصل شود و به تيم گفته بودند كه دست خالي به تهران برنگردند.

اين استاد دانشگاه در خصوص نتايج مذاكرات اخير گفت: نتايج اين مذاكرات تاسف‌بار بود به طوري كه آب سنگين اراك به طور كامل تعطيل و همچنين فردو و نطنز بايد 20 درصد را تعطيل كنند و ذخاير را به صفر برسانند و حق نداريم در سانتريفيوژهاي جديد گاز تزريق كنيم و بايد توجه داشت كه براي نيروگاهي مانند بوشهر احتياج به 52 هزار سانتريفيوژ است.

وي ادامه داد: اما آنچه كه غرب پذيرفته در نهايت به نفع خود آنها است به طوري كه برداشتن تحريم پتروشيمي به نفع آلمان و در حقيقت طلب اين كشور از ايران تصفيه مي‌شود و در بحث خودرو هم كاملاً به نفع كشور فرانسه است.

محمدي در ارتباط با تحريم‌هاي نفتي اظهار داشت: ما براساس اين توافق‌نامه روزانه توان صادرات يك ميليون بشكه نفت را داريم اما پول آن به حسابي واريز مي‌شود كه ما فقط حق داريم براي خوراك، دارو و قطعات هواپيما از آن استفاده كنيم.

مدير كميته سياسي شوراي عالي انقلاب فرهنگي در پايان ابراز داشت: اين قرارداد در اصل به جاي توافق‌نامه يك آتش‌بس است و ما از صد ميليارد دلار پول بلوكه شده ما در نهايت 7 ميليارد آن آزاد مي‌شود.

انتهاي پيام/2202/ذ40

چهارشنبه 20 آذر 1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن